VarianteAscari Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Da jeg tok prøven, synes jeg den var rimelig enkel selv om det var noen vriene spørsmål. Jeg tror majoriteten av de som stryker med glans, ikke har lest nok eller i det hele tatt, men jeg har også forståelse for de som har hatt uflaks med kanskje 8 feil og uflaks med spørsmålene. Men det viktigste tipset jeg gir, er å lese oppgavene nøye. Elever og studenter som får dette repetert gang på gang, tenker kanskje ikke over det, men mange av spørsmålene jeg fikk (og som mine venner har fått) har vært formulert på en sånn måte at det virker som om Biltilsynet vil at du skal svare feil. Og akkurat det er håpløst, teoriprøven er en test på dine teoretiske kunnskaper, ikke evne til å forstå kompliserte setninger. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 yessssssss da ble det 3 feil oppkjøring 19 sept på bursdan min ;D 6733704[/snapback] grattis Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kjapt spm. Hvor mange feil er grensa nå? Sist jeg tok lappen var det 35feil og skriftlig prøve. Tviler på at det er slik enda. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Kjapt spm. Hvor mange feil er grensa nå? Sist jeg tok lappen var det 35feil og skriftlig prøve. Tviler på at det er slik enda. 6739014[/snapback] 7 feil og det blir tatt på pc. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg fikk et spørsmål som ligna på dette Hvem skal kjøre først i dette kryset? A B Trikken Jeg ble lit usikker på det.. Endret 25. august 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Trikk har forkjørsrett. Endret 25. august 2006 av HeltNils Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Trikk har forkjørsrett. 6741134[/snapback] Såfremst trikken ikke blir stoppet av vikepliktskilt eller lyskryss. Syns jeg å huske =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå