Gå til innhold

Netshop har rotet bort skjermkortet


Anbefalte innlegg

Hei,

 

for ca et år siden satte jeg sammen en pc for bekjente, så tok skjermkortet kvelden en gang i mai. Skjermkortet ble sendt i retur til Netshop 1. juni, etter det hørte jeg ingenting fra netshop. Har sendt en purre mail uten svar.

 

Så igår ringte jeg dem da, men det kom ikke særlige kloke ord ut av dem "nei eh, kan være lager-folka har lagt det litt til sides her, ehm, ja kanskje det ja... men vi skal lete litt etter det.. så skal vi sende deg en mail ila dagen. eh ja, god idé". Jaja, tenkte jeg, kom hvertfall noe godt utav det :)

 

Idag sjekket jeg mailen "Leveringsbekreftelse med referansenummer 'Erstatning for defekt vare' fra Netshop ASA" wooho tenkte jeg, endelig.

 

Men skjermkortet jeg fikk istedenfor et Radeon x800xl var et Hightech Excalibur Radeon 9550iFAN 256MB :hmm::thumbdown:

 

Dette kortet kan vel ikke sammenlignes med et x800xl?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er slik en sinnsyk temperatur på lageret til Netshop, at dere må føle litt med dem som jobber der.

Har vært der 3 ganger i sommer for å hente dingser, og det er helt vilt for en temperatur det er der ;)

6601194[/snapback]

Det høres mer ut som om noen har "prøvd" seg, dvs prøvd å minimere tapet med å sende ett billigbillig kort i retur. Radeon 9550 ligger vel på 4-500, men 800XL ligger på over 1000 lappen? Mulig de ikke hadde 800XL, men det kan vanskelig forsvare en slik handling, de må selvsagt finne ett kort i samme prisklasse.

 

Det irriterende med slike saker er ikke hvorvidt det ordner seg "til slutt", men at det drøyer ut og medfører ekstra arbeid for oss forbrukere. At det er varmt på lageret hjelper svært lite, dersom det er ett problem, så må de nesten heller gå hjem.

Lenke til kommentar
Ser faktisk at de har sendt meg et AGP-kort og ikke et PCIe som jeg skal ha  :thumbdown:

 

Ah, blir så mye styr når de holder på sånn...

 

Sender en mail til de nå :)

6601239[/snapback]

Det har i det minste gitt dem noen ekstra dager til å finne ditt kort :) Kanskje det var det som var poenget....

Lenke til kommentar

Dette svaret fikk jeg av Netshop nå, jeg sa at det radeon 9550kortet ikke kunne måle seg med x800xl kortet...

 

Hei!

 

Slik kan det gå når meldinger ikke kommer frem. Fikk beskjed om at det var et

Radeon kort, men det står vel i en annen maskin. Det nye dere fikk er bedre en

dette, men ikke lik pcie kortet nei. Sender ivei et pci kort også, sammen med en

R2 lapp slik at dere kan returnere feilsendingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...