trrunde Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Skulle rense en maskin for virus/spyware, dette var det masse av og jeg fikk kjørt spyware, adaware, smittrem og panda activescan pro, men idag funker ikke IE lenger sad.gif dette er en maskin uten sp2 og oppdateringer får heller ikke lov å kjøre windows update av eieren, reinstallasjon er også uaktuelt fordi han tror det vil ta dager før maskinen er oppe og går igjen, har noen av dere peiling på hvordan jeg kan få IE til å virke igjen? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Fortelle han at det er noe som heter OPERA/MOZILLA Nei seriøst, sikker på at det ikke holder med å kopiere iexplore.exe inn i windows katalogen?, eventuelt prøve å legge den til i kontrollpanel-legg til/fjern pgm vare-windowskomp. EDIT: Hvis ikke dette gjelder en gammel IBM maskin ser jeg ingen grunn til at ting ikke skulle funke med en gang etter en reinstallasjon Endret 2. august 2006 av b21a Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Har allerede prøvd å fjerne ie og legge den til igjen, det hjalp ikke Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) du trenger ikke å ta en reinstallasjon. Kjør en reperasjon av installasjonen. Boot opp fra cd-en og velg reparer(ved andre valg). Pc-en er i gang igjen etter max en time. Åssen feil får du når du prøver å kjøre IE ? Endret 2. august 2006 av s7yle Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Det skjer ingenting når jeg trykker på IE, kommer ingen feilmld, sjekker om prosessen starter, men det gjør den heller ikke Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 er det internett explorer 6.0 på den maskinen? Hvis ikke, prøv å oppgrader. Kan du ikke forklare kunden din at det er mye mye bedre hvis han oppdaterer windows? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Tenkte også å oppgradere, men for å få 7 beta 3 måtte jeg ha sp2 installert, må prøve å overtale han til å kjøre win update, han er av den tro at så lenge de virker trenger han ikke oppdatere Endret 2. august 2006 av trrunde Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 men har du prøvd å oppgradere til 6 eller har han 6 ? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Har den fra før, men skal prøve å kjøre en reperasjon å se om det blir iorden da, må bare bli ferdig med å scanne for virus igjen..... ser ut som at det komer tilbake masse dritt hele tiden Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 ikke rart at masse dritt kommer når han ikke oppdaterer windows...bruk det som et argument for å få han til å kjøre update. Si at sjansen for å få virus/ søppel/bli hacket er større. Lenke til kommentar
joa92 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Vorfor ikke bare bytte til Opera eller Firefox da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5entry6600935 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg