geronimo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Sjekk denne linken: http://www.mobilland.no/more_info.php?sg=h...nnementID=7&sg= Tenkte straks at her har de rota det til for seg, men bestilte straks, man kan jo håpe I dag fikk jeg mail fra dem. De hadde annullert min ordre pga rot mellom dem og Kelkoo (som jeg ikke har brukt for å finne denne prisen). De jobber med å utbedre feilen. I mellomtiden kryr det av telefoner til kr. 1,- med BusinessCall og BusinessTalk på sidene deres. Problemet er at du finner ikke disse prisene direkte på deres sider, du må gå via Prisguiden på Amobil eller antagelig Kelkoo. MSN Shop finner også disse tilbudene, så Mobilland har noe å rydde opp... Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ser ut som de har fått rettet opp feilen. Nå koster den 159999,- kr Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Betaler glatt 160.000,- for den, hehehe Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 De har erstattet den første feilen med en annen! For 159 999,- får de nok ingen bestillinger! Er kanskje akkurat det de vil, for alt jeg vet... For en gjeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå