DrThomas Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei Jeg bare lurte på når det vanligvis er penest vær oppe på finse og området rundt Rallarveien? Tenkte å sykle denne i høst en gang, må bli etter 20 august. Men må dessverre bestille og ordne litt i forveien, så må bare satse på bra vær. Men når er det vanligvis best der oppe? Sen august? Tidlig september? Sen september? Eller er det ikke noe forskjell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 I august er været stort sett pent og stabilt, det er blitt litt "høstluft" der oppe da men det er bare friskt og deilig. Familien min har alltid tatt to uker på hytten på Haugastøl (der rallarveien begynner) i begynnelsen av august. Personlig har jeg syklet rallarveien både i august og på våren, og det var henholdsvis i solskinn og drittvær. Jeg tror at været blir mer ustabilt i september, men det utgjør ikke de altfor store forskjellene. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg var der i august for noen år siden, var fint vær der da ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå