SCV Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hey, har en liten vakker barebone som ser slik ut. SPM er: Får alle PCIE kort plass i denne lille saken? for enkelte av disse kortene er vannvittig store. Noen som har noe erfaring? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 BUMP! (Ja, jeg bumper tråden min. Det er vell bedre det en at en moderator stenger den og jeg blir nødt og starte en ny tråd med akkurat samme innhold). Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) er ikke den der beregnet på lavprofil kort? hvor mye høyde har du? eller kanskje går det akkurat? men du har kun 150W psu, så det begrenser jo uansett slik at de største kortene ikke kan brukes Endret 4. august 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 høyde? som i oppover på barebonen? 10,6 CM Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 det er hele høyden, må regne fra pci-e port. tipper rundt ni cm, men som jeg sa over om psu, den er litt liten Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Du får vel ikke plass til noe fullhøyde, fulllengde-kort inni der. Slik ser det vel ut inni: Endret 4. august 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 you got it smirnoff har bare sett at disse PCIE kortene til tider er jæævlig store Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 hva er standar høyde på kort...? har ikke noe og måle på her. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 er det noen standar høyde på PCIE kort da? er ikke de veldig forskjellige? Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hmm.. ser ut til at du må ha ett lav-profil kort i den boksen der.. Høyden på PCIE kort er ganske standard, men lengden varierer veldig. Utvalget av low-profile high-end kort er vel heller magert :/ For those that don’t find the integrated Intel 915GM graphics sufficient for their needs a single x16 PCI Express slot can be used, allowing you to push higher frame rates. However, it’s not easy to find half height graphics cards – that said AOpen has suitable 6200 and 6600 cards that could be used. A single PCI slot is also available, again half height. Endret 4. august 2006 av Ampy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå