zyrex Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Har en stor og fin iso-fil på maskina mi her, på 4.4 GB. Når jeg prøver å kopiere den over til en annen maskin, da med windows forresten, så får jeg i ftp-programmet mitt bare "File mismatch error" etter 368 MB. Jeg ser at fila er på 4.4 GB, men den klarer bare å kopiere over 368 MB. Om jeg lister innholdet igjennom httpd, så står det at fila bare er 368 MB.. Så.. hva er galt her? Jeg vil veldig gjerne få ut denna fila. Om dere ikke vet hva som er galt, men vet hvordan jeg kan dele den opp i flere mindre biter, for så å kopiere over og sette den sammen i windows igjen, så skrik ut. edit: Trustix 2.2 SmartFTP klient ProFTPD Endret 2. august 2006 av ZyreX Lenke til kommentar
Palme Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Prøvd å pakke den ned inni en .tar ? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 har ikke prøvd det, men tror det ville gitt det samme problemet. MEN, prøvde til slutt å overføre med pscp, og da funkerte det supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå