Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2006)

Simen1

Hvilken nettleser bruker du mest? (2006)  

290 stemmer

1. 1. Hvilken nettleser bruker du mest? (2006)

• Internet Explorer
      23
    • Mozilla Firefox
      154
    • Opera
      107
    • Konqueror
      1
    • Safari
      2
    • Annet
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir for dumt.

Halvparten av de som bruker fox bruker det fordi dem er wannabepro.De bruker det fordi kameraten dems sier at det er så utrolig bra og at alle som ikke gjør det er total noobs(Alle over 18 og har peiling kan ignorere dette). Selv må jeg innrømme at jeg bare er 15 år og har en bunch med kamerater som har blitt dyttet inn i firefox systemet(Selv har jeg ikke blitt hjernevasket som alle andre men bruker det når jeg trenger det og ikke når jeg skal surfe.Så alle under 18 år...Fortell meg hva som er så mega bra med firefox?Og foresten, dette er egentlig SMAK OG BEHAG.

Jeg er oppvokst med IE og bruker det fortsatt. Har installert Firefox fordi det går fortere på enkelte forumer og er kjempe fornøyd med det.

Foresten så virker det ut som alle på forumet her ikke tørr og si at de faktisk bruker IE. Jome Postet i dag, 15:39

Firefox er enkelt og greit best.

IE er ikke et tema, Opera er brukbart, men ikke noe mer.

Lurer på hvor gammel han er :p

Har man litt vett skjønner man at en internet browser er smak og behag og også hva man har tenkt å bruke internet til.

Lenke til kommentar
Har man litt vett skjønner man at en internet browser er smak og behag og også hva man har tenkt å bruke internet til.

Jeg er uenig. For mange, mange stikker valget av browser en del dypere enn hva du f0ler deg behagelig med.

NAr det gjelder de som bruker en browser bare fordi venner har hjernevasket de til det syntes jeg ikke det er noe saerlig dArligere grunn enn "jeg bruker IE fordi jeg er oppvoks med det", faktisk litt bedre.

IE er et dArligere alternativ enn f.eks Opera pA sA mange mAter at bastante utrop som det skrevet tidligere i trAden nesten er berettiget.

Lenke til kommentar

Jeg er uenig. For mange, mange stikker valget av browser en del dypere enn hva du f0ler deg behagelig med.

NAr det gjelder de som bruker en browser bare fordi venner har hjernevasket de til det syntes jeg ikke det er noe saerlig dArligere grunn enn "jeg bruker IE fordi jeg er oppvoks med det", faktisk litt bedre.

IE er et dArligere alternativ enn f.eks Opera pA sA mange mAter at bastante utrop som det skrevet tidligere i trAden nesten er berettiget.

6603042[/snapback]

jeg har ikke behov for noen bedre internet browser...IE har akkurat det jeg trenger+litt til. For meg iværtfall er det smak og behag. Når jeg er oppvokst med ie siden jeg var en liten guttunge så synes jeg det er utrolig vansklig å bytte internet browser(JA JEG HAR PRØVD OPERA).

Foresten...Så tror jeg ikke du leste hva du quote på. jeg skrev at det er "smak og behag OG HVA DU SKAL BRUKE INTERNETT TIL"

Også sier du deg uenig... Du skriver: Jeg er uenig. For mange, mange stikker valget av browser en del dypere enn hva du f0ler deg behagelig med.

Smak og behag dvs hva du trenger browseren til! LOL...

Foresten....Hvordan vet du hvor dypt jeg føler meg behaglig med en browser?

Som sagt har jeg testet Opera og det var jeg ikke fornøyd med.

Lenke til kommentar
Foresten...Så tror jeg ikke du leste hva du quote på. jeg skrev at det er "smak og behag OG HVA DU SKAL BRUKE INTERNETT TIL"

6603131[/snapback]

Alle skal godta at du bruker IE, men du kaller Firefox-bruker dumme sauer.

Uansett, problemet med IE er at den ødelegger for de som vil bruke noe annet ved å støtte ustandardisert kode, og at det dermed blir IE-only sider. Hadde det ikke vært for det, hadde det vært knakende likegyldig om noen hadde brukt IE. Akkurat som jeg driter i om folk bruker Konqueror, Opera, Mozilla eller Safari, siden de streber etter å følge web-standarder og ikke ødelegger for meg som bruker Firefox.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar
jeg har ikke behov for noen bedre internet browser...IE har akkurat det jeg trenger+litt til. For meg iværtfall er det smak og behag. Når jeg er oppvokst med ie siden jeg var en liten guttunge så synes jeg det er utrolig vansklig å bytte internet browser.

Bra (?) for deg. "Og litt til" delen regner jeg med er den ekstra usikkerheten og mangelen pA brukervennlighet?

For A vaere helt n0yaktig skrev du "og ogsA", men hva jeg hang meg opp i var at du antydet at alle "med vett" velger browser etter smak, behag og hva du skal bruke den til, noe jeg er uenig i. Alle "med vett" har nok flere mer spesifike grunnparametre de f0rst setter f0r smak og behag slAr til.

Også sier du deg uenig... Du skriver: Jeg er uenig. For mange, mange stikker valget av browser en del dypere enn hva du f0ler deg behagelig med.

Dette forstAr jeg ikke engang. Er dette sarkasme?

Jeg har ikke antydet noe om dine f0lelser om temaet, har bare sagt at jeg tror ikke pA din teori om at smak og behag er grunnlaget bak folk "med vett" sitt valg av browser.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
jeg har ikke behov for noen bedre internet browser...IE har akkurat det jeg trenger+litt til. For meg iværtfall er det smak og behag. Når jeg er oppvokst med ie siden jeg var en liten guttunge så synes jeg det er utrolig vansklig å bytte internet browser.

Bra (?) for deg. "Og litt til" delen regner jeg med er den ekstra usikkerheten og mangelen pA brukervennlighet?

For A vaere helt n0yaktig skrev du "og ogsA", men hva jeg hang meg opp i var at du antydet at alle "med vett" velger browser etter smak, behag og hva du skal bruke den til, noe jeg er uenig i. Alle "med vett" har nok flere mer spesifike grunnparametre de f0rst setter f0r smak og behag slAr til.

Dette forstAr jeg ikke engang. Er dette sarkasme?

Jeg har ikke antydet noe om dine f0lelser om temaet, har bare sagt at jeg tror ikke pA din teori om at smak og behag er grunnlaget bak folk "med vett" sitt valg av browser.

6603239[/snapback]

Da er vi enig da

Lenke til kommentar

Her går det for det meste i Opera 9.01. Har i tillegg IE7 Beta 3 og Firefox 2 Beta 1 installert, men det er sjeldan dei vert brukt. Brukte Firefox tidlegare, men eg må seie at eg likar Opera betre. Får sjå korleis Firefox utvikler seg i høve til Opera. Eit bytte er ikkje utelukka i framtida, men akkurat no er det det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...