Empty Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Her er en test av poweret gjort av Overclockers.com. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Her er en test av poweret gjort av Overclockers.com. 6603319[/snapback] Ser meget bra ut. Har lyst på denne, men venter på en test fra hw.no Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Her er en test av poweret gjort av Overclockers.com. 6603319[/snapback] Den ser bra ut ja, relativt stille, modulær var den også, og den kunne såvidt jeg skjønte kjøre mer last på en enkelt rail om komponenter var skeivt fordelt mellom railene. Ser ut som en suveren sak. Om den klarer litt mer på peak load, så håper jeg den kan klare 30 disker. AtW Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Når min OCZ ryker, går jeg nok for denne om den ikke er for dyr, ja. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ser ut som denne er basert på seasonic, det tyder veldig bra for kvaliteten, da er det lydnivået og kanskje en litt større variant som er igjen, tror dette kan bli en vinner. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå