thobaa Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 jeg har prøvd ascII- code men finner ikke noen ting. det jeg tror er at det trenges et java program som finner den minste bit reka i bilde. har prøve å få hjelp til det i forume for java programering men der har jeg ikke fått respons enda. jeg tror ikke vi kommer noe lengere med dette probleme med å vri å vrenge i ps og andre program. så tusen takk til deg bjornkn og dhjelp. for noen gode tips som jeg ikke hadde prøvd før. tusen tusen takk 6639326[/snapback] siden du nevner java,jeg fant denne guiden om steganografi og java http://www.developer.com/java/ent/article.php/3530866 har ikke særlig greie på skripting selv da ledetråden på geocachesida sier noe sånt som dette: Why png? Yes, a bit. Small one. Too så det er vel snakk om at ting er spredd litt utover i de forskjellige bits i de forskjellige pixler. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 takker og bukker for den der loserboss. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Vet ikke om du har funnet svaret, men etter litt(les: mye) leking med curves i Gimp, fant jeg dette: Edit: Fjernet bilde Endret 15. august 2006 av Mortal Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 dette hadde jeg ikke funnet. tusen takk. kan du være så snill å slette det bilde. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) har prøvd selv men får ikke det til. tusen takk mortal. Endret 15. august 2006 av la7tma Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 No problemo. Var ganske spennende å lete etter denne skulte beskjeden. Fjernet bildet som du ba om. (Slik at andre må finne det selv, eller?) Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 det også.men helst så at eier åv boksen ikke blir sur viss han finner løsingen på nettet. men hvordan gjorde de det. jeg har selv vrid på bilde i ca 3 månder nå. send meg oppskiften på pm. så kan jeg prøve selv Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det må jeg si var uventet, og nesten litt skuffende Bra jobba! Jeg prøvde å leke litt med curves i PS, men var ikke inærheten av å få fram noen antydninger til tekst på bildet. Det hadde vært bra med en mer detaljert oppskrift ja... Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jøsses var det så "enkelt" da har ikke klart å få frem noenting ennå jeg da Lenke til kommentar
Geir P. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ja denne har jeg også grublet på lenge... blir litt frustrert når man ikke får til... Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 det skal finnes et program som løser denne oppgaven. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) takk til alle som hjalp meg. se logg og vær litt stolt.kaisa Endret 20. august 2006 av la7tma Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Irriterer meg grønn over denne jeg og. Tror jeg har søkt på alt jeg kan komme på angående Steganography. Klarte så vidt og få frem noen antydninger til tekst i photoshop med curves tool, men jeg klarte ikke tyde det før det igjen ble borte ved neste justering. Noen som har funnet ut hvilket program dette er kodet med? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er ikke noe problem å få fram teksten i bildet med Photoshop eller annet bildebehandligsprogram som har kurver... Litt puslearbeid, men når en har fått tips om histogrammet, og ser hvor informasjonen ligger... Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som har tips ang hvordan jeg skal legge kurvene og evt hvem jeg skal justere da?alle kanalene eller bare justere en Lenke til kommentar
Apekatt78 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg bor et sted på dette bildet - Morsomt Prøv å finne ut hvor da Den krypteringen tror jeg dere skal lete lenge etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå