Luboff Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Hei har drivet å bygd en ny pc, men da jeg skulle starte den så vil ikke skjerm,tastatur og mus starte.viftene fungerer alle sammen. noen som vet hva som kan være galt? AMD Athlon 64 3800+ sokkel AM2 Asus Extreme N7900GT Corsair TWIN2XP2048-6400C4 Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic Fortron-Source 400W 120mm, 24pin, SATA MSI K9N SLI Platinum Seagate Barracuda 7200.10 320 GB SATA Endret 2. august 2006 av Luboff Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Husket avstandskruer mellom HK og kabinett? Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 har samme problemet med min pc. nybygd. jeg har brukt spacere ja. får heller ikke slått av pcen etterpå :\ Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Koble i speakeren hvis du ikke har gjort det og hør på hvordan piping du får, og da kan du se i bruksanvisniga til hk om hvor feilen sitter.. Satt i strømmen til skjermkortet hvis det er egen strømtilførsel på det.? Ellerså kan du prøve og ta ut alle tingene og sette de inn på nytt.. Når jeg får det problemet så har det ofte hjulpet og flytte på rammen. Ja og husk avstands skruene.. Du har kobla på den strømmen med 4 punkter til hk også? Kan også hende at strøm forsyneren er litt liten siden den bare er på 400 w.. men vet ikke.. Endret 2. august 2006 av Chicken89 Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 topicstarter: fant svar på mitt problem, nå er pcen oppe å går. cpuen sto ikke helt i Lenke til kommentar
Luboff Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 kommer ikke noen beepcodes. har brukt spacere og har også alle strømledningene tilkoblet. jeg får heller ikek slått av pcen ordentlig, må skru den av bak. strømforsyninga skal være bra nok, har jo prøvd å koble fra alt unødvendig, men det hjalp ikke Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Ja strømforsyningen er god nok. Forsøk andre posisjoner av minnebrikkene, eventuellt en brikke om gangen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Luboff Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Ja strømforsyningen er god nok. Forsøk andre posisjoner av minnebrikkene, eventuellt en brikke om gangen. Hilsen, efikkan. 6604452[/snapback] takker =), hmm den funka med 1 minen brikke men ikke med 2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Ja strømforsyningen er god nok. Forsøk andre posisjoner av minnebrikkene, eventuellt en brikke om gangen. Hilsen, efikkan. 6604452[/snapback] takker =), hmm den funka med 1 minen brikke men ikke med 2 6604489[/snapback] Jeg hadde mistanken, siden jeg vet at en del MSI-hovedkort på socket AM2 har dette problemet. Ny BIOS hjelper ofte. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Luboff Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 :/ har åsså et annet problem nå når je starter . Nvidia boot agent klager. PXE-E61: Media test failure, check cable PXE-M0F: exiting NVIDIA Boot agent skjøøer ikke no av detat her :/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 :/ har åsså et annet problem nå når je starter . Nvidia boot agent klager. PXE-E61: Media test failure, check cable PXE-M0F: exiting NVIDIA Boot agent skjøøer ikke no av detat her :/ 6604556[/snapback] Finner du harddisken i BIOS? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Luboff Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) den ligger på 6th IDE Master Endret 2. august 2006 av Luboff Lenke til kommentar
Luboff Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 problem solved =)takk for hjelpen efikkan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå