arne12 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg lurer enkelt og greit på hvordan vannkjøling fungerer... Heller man vann i en liten spesialtank, og får en pumpe til å sirkulere vannet rundt og rundt, eller?? Hvilke komponenter trenger man?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Om du søker etter vannkjøling på forumet, så vil du få svar på "alt" omkring temaet. Det finnes utallige tråder her som omfatter det meste omkring vannkjøling! Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 feks pumpe->radiator->cpu->tank-> så enkelt skal du ha flere ting som grafikkort kjøer og sånt er det bare og stappe in i sløyfa http://www.microplex.no selge noen komplette sett du kan jo se på bildene så fatter du det fort Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvor mye koster det for et billig vannkjølingssystem da?? Gjerne med god kjøling.. EDIT: Hva er egentlig en peltier?? _________________ Besøk: htp://www.enagy.com [ Denne Melding var redigert av: arne12 på 2002-10-20 15:38 ] Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Sjekk Thermaltake vannkjølingssett. Koster 1700,- Men du kan selvsagt få det billigere hvis du lager det selv. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 mitt vannkjølingssett kostet ca. 3000,- da kjøpte jeg: dangerden maze3 -- vannblokk cpu black ice extreme -- radiator aquabee up1000 -- vannpumpe vanntank 2 meter silikonslange shim til cpu (har amd og er litt redd for den) ble litt dyrt men når cpu ligger på 1-3C over romtemp da er det helt ok Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Vannkjølingssystemet må ikke kobles til vannledningen i huset, eller??? Hva er peltier? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Er vannkjøling helt/tilnærmet stillegående? Jeg har en maskin som bråker værre enn 5.1 surround'en min,(kanskje ikke helt da, men den bråker mer enn nok), så er det verdt å investere i vannkjøling. Blir det da mulig å sove på rommet når maskinen er på? Hva annet på maskinen kan det være som bråker sånn? Asus Geforce TI4200 128ddr-ram? WD 80gb 8mb cache? Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Tar du'n helt ut å vannkjøler CPU, PSU, og skjermkort, bråker den ikke mere en en akvariums pumpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå