Bjørn Andreas Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 ja som tittelene sier.. noen som vet om BenQ FP202W kommer med eller uten DVI kabel?, bestilte en av de i dag og vil gjerne ha DVI på den på forhånd takk =) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 https://prisguiden.no/product.php?product_id=36807 Vil tro den kommer med det ja. Gratulerer med ny skjerm. Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 har sett att den har fått dårlig på tester den skjermen her, men jeg er godtroisk så en bruker review hvor 85% ga skjermen toppscore. så veit ikke om jeg skal høre på de proffe eller på de som faktisk kjøper denne skjermen... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) de som kjøper en skjer er strt set fornød med den de kjøper. de proffe ha helt andre ( uralistiske ?) krav. hus at man får det man betaler for , men vor ligger grensen der man betaler 50% ekstra for 10 % forbedring ( i forhold til de andre ) ? jeg mener at for en del år siden måtte man over 10 tusners grnasen for å få en brukbar skjerm i dag er skjermene den prisklassen bedre en det folk flest trenger er det da ikke vanlig med DVI på alle lcd skjermer i dag ? Endret 3. august 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 DVI som er vanlig ja.. men den forrige skjermen jeg kjøpte hadde også DVI, en Eizo l550, men der fulgte det ikke med noe DVI kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå