Gå til innhold

Artige Ting du har opplevd tråden!

Anbefalte innlegg

Gjennom forumet finnes det mange lingnende tråder feks: Dummeste du har sagt til ei jente/en gutt, eller Historier fra din barndom.

Nå er det på høy tid at det kommer en tråd hvor du bare kan poste morsomme ting du har sett eller opplevd uten noe spesielt tema :)

jeg kan godt starte:

For 3-4 dager sia tok jeg og ett par kamerater toget fra Halden-Ski (bor i ås) og dette toget stoppet i moss. i moss så vi en mistenkelig kar som prøvde og stjele en sykkel fra stasjonen, vi satt og stirret på mannen som febrilsk rappet og dro i denne sykkelen men fikk den ikke løs. Kameraten min startet og fortelle det til noen folk vi hadde kommet i kontakt med ved siden av oss, i det han plutselig tier helt stille.. Også de ved siden av blei bare helt stille i det mannen hadde stormet inn i vognen, mens han småløp bortover mot neste. Har aldri sett kameraten min så bleik før. Han var så vanvittig redd for at denne fyren hadde hørt noe. i det mannen gikk inn i neste vogn kom det et høyt latterbrøl fra alle rundt der.. skjeldent jeg ler så godt ^^!

har dere noen gode historier og komme med?

Edit: retta leifer, tegnsettingfeil og trådnavn (sikkert flere leifer men det er ferie ^^)

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber i som lærling pc-tekniker på Elkjøp. Var en dame som kom innom og skulle få sjekket en PC, men damen kom ikke med PC`en, hun kom med skjermen..

Var også en dame som ikke skjønte hvordan hun skulle få åpnet en kjøleboks. Var jo bare å løfte på lokket. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...