Harlequin1105 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Formaterte pcen idag...Har vært uten i en god stund nå så ble lettet når jeg så att alt gikk bra gjennom instalasjonen av windows... MEN, så kommer D****! Lyden var borte(fixa), Limewire(vet det er noe dritt), Irc O.L. vil ikke koble seg opp mot nettet...Kommer heller ikke inn på servere på Ventrilo... Kommer inn i internett expl. og msn og slik... Noen som kan hjelpe meg så blir jeg glad:) Mvh H.H Endret 2. august 2006 av Harlequin1105 Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Tipper at det kan skyldes at windowsbrannmuren er på. Lenke til kommentar
Harlequin1105 Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Tipper at det kan skyldes at windowsbrannmuren er på. 6599729[/snapback] Hjalp nok ikke å slå den av:( Btw så har jeg ingen andre Brannmurer elr antivirus prog. eller...:S Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Internett funka før du formaterte? Har du innstalert driverne til netverkskortet? Lenke til kommentar
Harlequin1105 Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Det har jeg... Kommer på nettet!! Ingen ting var føkka før formatering.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå