ventle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Virker som at det ikke finnes Haynes-håndbok for Audi 80 91-95 mod. Er dette tilfelle? Funker det med den boka som er laget for 87-90 modellene, eller er det store forskjeller i konstruksjonen på disse og de nyere modellene? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Har kommet over denne som dekker Audi 80 solgt i USA fra 1988-1992. Noen som vet om denne dekker en "norsk" 92-modell, 2.0 motorkode B4? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Har nå bestilt sistnevnte. Så om det er noen i det hele tatt her på forumet som driver og skrur på Audi 80 nyere enn 91-modell kan jeg jo fortelle hva jeg finner ut... anyone? Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 hmm. er ikke så godt kjent med amerikanske audier men en skulle tru det ikke er så store forskjellene. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 de skulle vel være ganske like ja.. jeg driver å skrur på en liknenede bil, 91 mod. da men det er ikke store forskjellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå