Ustedalen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dette bildet ble tatt rett etter saltfjellet, rundt halv 3 om natta. Selv er jeg veldig fornøyd med bildet, og jeg liker fargene som blander seg med frostrøyken. Noen innspill? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg synes det var et flott og veldig stemningsfullt bilde. Eneste jeg ikke likte helt, var alle skyene på venstre side. De ødela liksom symmetrien i bildet. Og strømledningene virket litt malplassert PS. Jeg har veldig lite peiling på fotografi, så dette er bare amatør-råd Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Et stemningsfyllt bilde som får meg til å drømme meg noen år tilbake... Jeg synes absolutt at skyene skal være der, og strømledningene plager meg heller ikke i denne sammenhengen. Bra! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Enig med Sentimental her. Flott lys, og skyene hører med. Denne skjermen er imidlertid så dårlig at jeg nesten ikke kan se strømledningen, så den, og eventuelle andre detaljer, har jeg ikke tenkt å mene noe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå