Gå til innhold

Hvilket lag heier du på i Tippeligaen?

ZenCo

Hvilket tippeligalag holder du med?  

215 stemmer

1. 1. Hvilket tippeligalag holder du med?

• Brann
      38
    • Rosenborg
      49
    • Stabæk
      3
    • Lillestrøm
      11
    • Odd Grenland
      11
    • Sandefjord
      2
    • Vålerenga
      31
    • Ham-Kam
      5
    • Start
      12
    • Lyn
      5
    • Viking
      18
    • Molde
      5
    • Fredrikstad
      8
    • Tromsø
      17

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
selv om jeg er litt kanarifan, så må jeg si at de kanskje har den styggeste drakta i tippeligaen

6744863[/snapback]

Synes vel Tromsø sin drakt ser verre ut :wee:

6744906[/snapback]

Og AAFK er verst :thumbdown:

6744917[/snapback]

men de er ikke i tippeligaen, så de tells ikke

6744983[/snapback]

Joa, takk for det! Har sluppet å gå på stadion iført sveisebriller iår :D

Gruer meg til neste år ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brann er jo selve laget og jeg har alltid hatt en forkjærlighet for Brann og bergensere generelt. Nå kan det jo ha noe med at begge mine foreldre er fra Bergen... ;)

Sandefjord kan bare gå å legge seg! (selv om det er laget som er nærmest hvor jeg bor)

I tillegg liker jeg de fleste lag med noe rødt ¨på seg... Arsenal, manchester united, Norge osv. så har noe med rødfargen også.

:wee:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-95147
Brann er jo selve laget og jeg har alltid hatt en forkjærlighet for Brann og bergensere generelt. Nå kan det jo ha noe med at begge mine foreldre er fra Bergen... ;)

Sandefjord kan bare gå å legge seg! (selv om det er laget som er nærmest hvor jeg bor)

I tillegg liker jeg de fleste lag med noe rødt ¨på seg... Arsenal, manchester united, Norge osv. så har noe med rødfargen også.

:wee:

6746987[/snapback]

Hva med FFK? :yes:

Lenke til kommentar
Jeg sier bare:

HEIA LILLESTRØM!!

eLSKer...

6813990[/snapback]

Joda heier litt på Lillestrøm også siden jeg har vært nærmeste nabo og gått i klassen med Arild Sundgot. La oss si at jeg unner de en fin 2. plass da :whistle:

Seieren går uansett til Trondheim :w00t:

Lenke til kommentar
SK BRANN!! Det finnes et lag i Bergen (el. Norge om du vil :grin:) og det er BRANN!

Har vært fast inventar på så og si samtlige hjemme kamper siden 1999, og det er digg å se at Brann endelig får sving på sakene sine :D

6814187[/snapback]

Brann, hva er det?

Her diskuterer vi fotball, ikke brann :!:

Lenke til kommentar

Bryne, synd de ikke er i tippeligaen. Men viss de flakser noe helt sinnsykt kan det jo hende.

Ellers liker jeg mange lag i tippeligaen, ikke slikt at jeg heier med dem, men synes det er greit viss Lillestrøm, Brann, Vålerenga(Mest pga Rekdal), Ham-Kam(Heia Grodås) og Fredrikstad vinner.

De verste er jo naturligvis Viking og Rosenborg, forbasket at Rosenborg skal vinne i år igjen, dumme Brann og Lillestrøm som roter det til :|

Lenke til kommentar
Bryne, synd de ikke er i tippeligaen. Men viss de flakser noe helt sinnsykt kan det jo hende.

Ellers liker jeg mange lag i tippeligaen, ikke slikt at jeg heier med dem, men synes det er greit viss Lillestrøm, Brann, Vålerenga(Mest pga Rekdal), Ham-Kam(Heia Grodås) og Fredrikstad vinner.

De verste er jo naturligvis Viking og Rosenborg, forbasket at Rosenborg skal vinne i år igjen, dumme Brann og Lillestrøm som roter det til :|

6816840[/snapback]

Rekal har jo faktisk slutta :)

Lenke til kommentar
SK BRANN!! Det finnes et lag i Bergen (el. Norge om du vil :grin:) og det er BRANN!

Har vært fast inventar på så og si samtlige hjemme kamper siden 1999, og det er digg å se at Brann endelig får sving på sakene sine :D

6814187[/snapback]

Brann, hva er det?

6814209[/snapback]

Look, up up in the top of the league. Is it a bird? Is it a plane? No it's the number one soccer team in tippeligaen. AKA Brann. :p

Lenke til kommentar

6814187[/snapback]

Brann, hva er det?

6814209[/snapback]

Look, up up in the top of the league. Is it a bird? Is it a plane? No it's the number one soccer team in tippeligaen. AKA Brann. :p

6822601[/snapback]

Look, up up in the top of the league. Is it a bird? Is it a plane? Whatever it is... it`s falling down fast!! :!:

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
ROSENBORG!!

For evig og alltid!

6824663[/snapback]

Vi reise oss på store stå

når troillongan får bank,

før aille banke RBK

Åhei, Åhei, Åhei Åhåå :w00t:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...