Gå til innhold

Hvilket lag heier du på i Tippeligaen?


ZenCo

Hvilket tippeligalag holder du med?  

215 stemmer

  1. 1. Hvilket tippeligalag holder du med?

    • Brann
      38
    • Rosenborg
      49
    • Stabæk
      3
    • Lillestrøm
      11
    • Odd Grenland
      11
    • Sandefjord
      2
    • Vålerenga
      31
    • Ham-Kam
      5
    • Start
      12
    • Lyn
      5
    • Viking
      18
    • Molde
      5
    • Fredrikstad
      8
    • Tromsø
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stabæk så klart :D Smarteste laget, samtidig som de er morsomme å se på. Til alle som klager over at det erfor få mål i fotballen, kom å se på Stabæk på Nadderud :p Selv om det hadde vært morsomt med medalje, tror jeg Stabæk ender som nr 4. Grunnen er at det ofte trøbler i høstsesongen, men nå gjør jo både LSK og Brann det samme, så det er jo lov å håpe.

Drittlaget Rosenborg vinner

Taktisk dårlige Lillestrøm nr 2

Ute av form laget Brann nr 3

Tromsø og Ham-Kam rykker ned, kvalik på Viking

 

Til deg som skryter av å holde med Rosenborg fordi det er så berømt i utlandet :hmm: *host*medgangupporter*host*

La oss se på det, Rosenborg har opptrett jevnt og trutt i mesterligaen og kan i så måte sammenlignes med både Maccabi Haifa, Lokotiv Moskva og Dynamo Kiev. Det er mange fotballfans som vet hvem de overnevnte lagene er, men de aller fleste regner dem som grei skuring dersom man møter dem. Ikke spesielt mye å skryte av altså. Selv tror jeg faktisk at et lag som Molde er minst like kjent i utlandet, og det utelukkende på bakgrunn av Solskjær.

 

Sist men ikke minst, en ordentlig supporter skal ALDRI bruke slike argumenter, da dette er det siste en god supporter tenker på. Du heier ikke på Chelsea også tilfeldigvis?

Endret av Tristar
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ingen kan klandre meg for å være medgangssupporter - her holdes det nemlig med Fredrikstad fotballklubb! :wee:

6695016[/snapback]

 

Sånn skal det låte :thumbup:

Skal på stadion på Søndag, fordi guttane har funnet høstformen, og det er invitert til fråtsing av most makrell, go Freksta :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
selv om jeg er litt kanarifan, så må jeg si at de kanskje har den styggeste drakta i tippeligaen

6744863[/snapback]

Synes vel Tromsø sin drakt ser verre ut :wee:

6744906[/snapback]

 

Og AAFK er verst :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
selv om jeg er litt kanarifan, så må jeg si at de kanskje har den styggeste drakta i tippeligaen

6744863[/snapback]

Synes vel Tromsø sin drakt ser verre ut :wee:

6744906[/snapback]

Tromsø er snart ikke mere i tippeligaen... :p Da overtat Lillestrøm stygg drakt deluxe.

Pencilcase: Det er mange vestlendinger her (meg :D). Og seff mange medgangsfolk :mad:.

6744921[/snapback]

 

Intet stygt sagt om vestlendinger, bare noen møringer med en bisarr draktsmak ... :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...