just_me Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 jeg lasta ned noe fra den siden, hvordan "åpner" jeg det, jeg overførte det til Qtek'en så prøvde jeg og åpne det, da fikk jeg beskjed om at jeg må åpne programmet ført så opne filen derifra hvilket program da? filen er (.HME) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 HTC TyTn bruker micro-sd, ikke sant? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Stemmer, i følge mobilegazette... http://www.mobilegazette.com/htc-tytn-06x06x15.htm Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 jeg lasta ned noe fra den siden, hvordan "åpner" jeg det, jeg overførte det til Qtek'en så prøvde jeg og åpne det, da fikk jeg beskjed om at jeg må åpne programmet ført så opne filen derifra hvilket program da? filen er (.HME) 6719224[/snapback] Du skal ha .TSK filer som nevnt. Disse legger du i \My Documents på telefonen, og de kan da aktiveres under Start -> Innstillinger -> I dag Lenke til kommentar
just_me Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 jeg lasta ned noe fra den siden, hvordan "åpner" jeg det, jeg overførte det til Qtek'en så prøvde jeg og åpne det, da fikk jeg beskjed om at jeg må åpne programmet ført så opne filen derifra hvilket program da? filen er (.HME) 6719224[/snapback] Du skal ha .TSK filer som nevnt. Disse legger du i \My Documents på telefonen, og de kan da aktiveres under Start -> Innstillinger -> I dag 6727134[/snapback] ok, takk Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) hadde et problem men har løst det Endret 7. oktober 2006 av just_me Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) er det mulig og bytte farge på bokstavene\ordene på start siden\ hoved siden? på q-tek 9100 Endret 7. oktober 2006 av just_me Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 er det mulig og bytte farge på bokstavene\ordene på start siden\ hoved siden? på q-tek 9100 7024060[/snapback] Ja, ved å lage/laste ned et nytt "theme". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå