just_me Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) forskjeld på PDA og smartphone? er det noe en Gjennomsnittlig mobil telefon har som en Gjennomsnittlig PDA\smartphone ikke har? hva anbefales av PDA\smartphone? har ingen spesielle krav (helt grønn når det gjeller PDA\smartphone) er Qtek 9100 et godt valg? Endret 1. august 2006 av just_me Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 forskjeld på PDA og smartphone? PDA har trykkfølsom skjerm noe en Smartphone ikke har. Flere programmer støtter "Windows Mobile Phone Edition" enn "Windows Mobile Smartphone Edition". er det noe en Gjennomsnittlig mobil telefon har som en Gjennomsnittlig PDA\smartphone ikke har? Radio? Men det kan vel diskuteres hvor normalt det er. hva anbefales av PDA\smartphone? HTC (eller Qtek som det het før) er jeg veldig fornøyd med. er Qtek 9100 et godt valg? Absolutt! Bruker den selv og er meget fornøyd! Har du litt mer penger å bruke, så kan du vente på HTC TyTN (som forhåpentligvis kommer om en uke eller to). Lenke til kommentar
just_me Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 forskjeld på PDA og smartphone? PDA har trykkfølsom skjerm noe en Smartphone ikke har. Flere programmer støtter "Windows Mobile Phone Edition" enn "Windows Mobile Smartphone Edition". er det noe en Gjennomsnittlig mobil telefon har som en Gjennomsnittlig PDA\smartphone ikke har? Radio? Men det kan vel diskuteres hvor normalt det er. hva anbefales av PDA\smartphone? HTC (eller Qtek som det het før) er jeg veldig fornøyd med. er Qtek 9100 et godt valg? Absolutt! Bruker den selv og er meget fornøyd! Har du litt mer penger å bruke, så kan du vente på HTC TyTN (som forhåpentligvis kommer om en uke eller to). 6600220[/snapback] nå har jeg brukt qtek 9100 en stund helt topp, men når jeg går inn for og skrive e-mail eller sms så kommer ikke skjermtastaturet opp men når jeg tar ned det fysiske tastaturet så kommer oxo skjermtastaturer opp. hva sjer? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 nå har jeg brukt qtek 9100 en stund helt topp, men når jeg går inn for og skrive e-mail eller sms så kommer ikke skjermtastaturet opp men når jeg tar ned det fysiske tastaturet så kommer oxo skjermtastaturer opp. hva sjer? 6704032[/snapback] Har ikke peiling. At software-tastaturet "oxo" ( ) dukker opp når du flipper ut hardware-tastaturet er vanlig, men bare begynn å skriv så forsvinner det. Software-tastaturet dukker vanligvis opp hos meg når markøren står i et "skrivefelt", og burde strengt tatt gjøre det hos deg også... Har du oppdatert til siste ROM? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 nå har jeg brukt qtek 9100 en stund helt topp, men når jeg går inn for og skrive e-mail eller sms så kommer ikke skjermtastaturet opp men når jeg tar ned det fysiske tastaturet så kommer oxo skjermtastaturer opp. hva sjer? 6704032[/snapback] Har ikke peiling. At software-tastaturet "oxo" ( ) dukker opp når du flipper ut hardware-tastaturet er vanlig, men bare begynn å skriv så forsvinner det. Software-tastaturet dukker vanligvis opp hos meg når markøren står i et "skrivefelt", og burde strengt tatt gjøre det hos deg også... Har du oppdatert til siste ROM? 6704230[/snapback] rom? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Ja, ROM. Programvaren til din Pocket PC. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Ja, ROM. Programvaren til din Pocket PC. 6711118[/snapback] nei hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 På www.smartmobil.no og www.qtek.no Men er avhengig av hvor du kjøpte mobilen (hvem som er importøren, Dangaard eller Brightpoint). Hvor kjøpte du din? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 På www.smartmobil.no og www.qtek.noMen er avhengig av hvor du kjøpte mobilen (hvem som er importøren, Dangaard eller Brightpoint). Hvor kjøpte du din? 6715568[/snapback] telebutikken, det er det jeg vet Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Da er det nok qtek.no som er siden for deg. En kjapp beskrivelse finner du nedover i denne tråden: http://www.smartmobil.no/index.php?name=PN...ht=telebutikken Lenke til kommentar
just_me Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Da er det nok qtek.no som er siden for deg. En kjapp beskrivelse finner du nedover i denne tråden: http://www.smartmobil.no/index.php?name=PN...ht=telebutikken 6715930[/snapback] takk Lenke til kommentar
just_me Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 går det an og bytte "tema" på den? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jepp! Bare hent ned "*.tsk" filer og legg dem i \My Documents Lenke til kommentar
just_me Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Jepp! Bare hent ned "*.tsk" filer og legg dem i \My Documents 6716875[/snapback] vet du om noen bra sider? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Neeeei, lager dem selv. Men du kan søke på forumet hos smartmobil.no. Det er tatt opp en del ganger. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Neeeei, lager dem selv. Men du kan søke på forumet hos smartmobil.no. Det er tatt opp en del ganger. 6718419[/snapback] Er du villig til å dele dine med oss Moskus? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg tror seriøst ikke du vil ha dem. Det er bare basert på "logoen" (se avatar). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg tror seriøst ikke du vil ha dem. Det er bare basert på "logoen" (se avatar). 6718452[/snapback] Daså... Forresten så er det noen budbil-selskaper for tiden som tar underskrift og alt via pda'en (Qtek 9100). Det er et program som heter "Budbil" og man kan lagre all info om utkjøring og slikt med den. Noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jepp! Bare hent ned "*.tsk" filer og legg dem i \My Documents 6716875[/snapback] vet du om noen bra sider? 6718383[/snapback] Sjekk ut www.jdskins.com Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Forresten så er det noen budbil-selskaper for tiden som tar underskrift og alt via pda'en (Qtek 9100). Det er et program som heter "Budbil" og man kan lagre all info om utkjøring og slikt med den. Noen som kjenner til dette? 6718462[/snapback] Det er jo relativt enkelt å programmere, egentlig. Hvis man skulle ha behov for det. Den har jo EDGE-tilkobling, så den saken er jo enkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå