Estra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kunne gjerne tenke meg en World Of Warcraft forum-sig.. noe flashy og stylish.. noe moderne og old style sammen.. men må ha world of warcraft i seg.. spiller ingen rolle vilken farge det er.. bare det er litt flashy og ting beveger seg.. ^^ var faktisk litt flink til å lage sig før.. men har ikke photoshop lengre.. og har ikke gjort det siden... gudene veit.. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Er ikke tillat med bilder i signaturen på dette forumet gitt. #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Edit: Da jeg antar at det er det du refererer til. Endret 1. august 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Estra Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 tenkte til catch-gamer forumet.. men ingen der som ville lage noe til meg.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 eller her: www.saw.nullkontroll.com Velg signaturer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg