legordan Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Ønsker kritikk av disse bildene som jeg tok ved E18. Endret 1. august 2006 av legordan Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Veldig stilige bilder du har fått til her! Liker det første best av alle, selv om noen kanskje vil påstå det er litt hardt saturisert. Personlig er jeg svak for skarpe farger Det siste funker også, og gir en mer dyster og forlatt stemning, i forhold til det første som utstråler litt "fornøyd pensjonist i sola". Nummer to gaper og ser sint ut, men er litt skjevt tror jeg, og alt i alt er det dette bildet som gir meg minst av de over. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 synes bakgrunnen i alle tre er altfor forstyrrende. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Litt trange utsnitt. Ellers synes jeg de var veldig bra. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 flott eksponert! fikk en in blå himmel. En god vinkel. Likte best da nr 1. Litt lyst i bakgrunnen, men det kan du fikse i et fotoprgram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå