Gå til innhold

LOVE HINA pwns..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett anime-en. Utrolig morsom! Så ufattelig mange komiske misforståelser! :!:

Uansett, har sett til ep. 26 tror jeg; er det alt hittil?

6599950[/snapback]

Lova Hina animen har:

TV: 24 episoder (+2 specials, spring og christmas)

OVA: 3 episoder (Navn er Love Hina Again)

Lenke til kommentar
LH manga = genial

LH anime = møl

(min personlege meining)

6603130[/snapback]

Faktisk ganske enig med deg der, nå har ikke jeg sett hele animen, og jeg har bare lest til bok 7. Men på meg virker det som animen sporer litt av :hmm:

Dette kan jo ha noe med det jeg nevnte over :p

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Har lest hele serien. Omtrent halve på norsk og halve på engelsk. Synes serien er ganske bra. Holdt på å le meg i hjel noen ganger da jeg leste noen av bøkene første gangen.

Vil ambefale at de som ikke har kjøpt serien enda, kjøper den på engelsk. Den er mye bedre oversatt enn den norske etter min mening ;)

Lenke til kommentar

Serien er kuttet en del ned på film kontra bøkene men morsomme er de.

Episode 1-25 er sesong 1.

episode 26 er egentlig nr 1 i sesong 2 men da gikk produsenten tom for penger eller noe i den duren, og den stopper litt brått.

Senere kom spring og x-mas spesialene (disse er geniale) og den 3-delte Love Hina Again avslutter det hele.

Jeg har alle i DVD hylla :D

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...