Estra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 er blitt en Love Hina-addict.. meget artige bøker.. anbefales.. 19-årig gutt som havner på et jentepensjonat.. med bare fine chicks.. men han er geek nok til å bare tenke på studier.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er allerede en tråd om Love Hina, er vel egentlig ikke noen ofisiell tråd men... Her Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har sett anime-en. Utrolig morsom! Så ufattelig mange komiske misforståelser! :!: Uansett, har sett til ep. 26 tror jeg; er det alt hittil? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har sett anime-en. Utrolig morsom! Så ufattelig mange komiske misforståelser! :!: Uansett, har sett til ep. 26 tror jeg; er det alt hittil? 6599950[/snapback] Lova Hina animen har: TV: 24 episoder (+2 specials, spring og christmas) OVA: 3 episoder (Navn er Love Hina Again) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Grei serie, minner mye om DB i første bok. Ganske morsom egentlig, selv om fyren er ganske g33k ja. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) LH manga = genial LH anime = møl (min personlege meining) Endret 2. august 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Aye, mangaen er av høy klasse. Animen er medioker, på det beste. Lenke til kommentar
Dragonboo Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 LH manga = genialLH anime = møl (min personlege meining) 6603130[/snapback] Faktisk ganske enig med deg der, nå har ikke jeg sett hele animen, og jeg har bare lest til bok 7. Men på meg virker det som animen sporer litt av Dette kan jo ha noe med det jeg nevnte over Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Genaial etter min mening ^^ Har ikke fått sett Animen enda men mangan er genial! Lenke til kommentar
Stunny Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Eg har også blitt hekta der ja. Lenke til kommentar
Estra Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 har sett over 20 episoder.. finn det på www.youtube.com (søkeord: love hina *episodenummer*) Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Love Hina ftw! Skikkelig bra serie dette ja Lenke til kommentar
stilongs92 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 bok nr12 har noen lest den Lenke til kommentar
Inisen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har lest hele serien. Omtrent halve på norsk og halve på engelsk. Synes serien er ganske bra. Holdt på å le meg i hjel noen ganger da jeg leste noen av bøkene første gangen. Vil ambefale at de som ikke har kjøpt serien enda, kjøper den på engelsk. Den er mye bedre oversatt enn den norske etter min mening Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Serien er kuttet en del ned på film kontra bøkene men morsomme er de. Episode 1-25 er sesong 1. episode 26 er egentlig nr 1 i sesong 2 men da gikk produsenten tom for penger eller noe i den duren, og den stopper litt brått. Senere kom spring og x-mas spesialene (disse er geniale) og den 3-delte Love Hina Again avslutter det hele. Jeg har alle i DVD hylla Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) "Love Hina pwns"? Nei du, dét visste jeg ikke (blodfan) Endret 5. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Love Hina ar den mest komiske serien jeg vet om, rett etter School Rumble ^.^ (snakker da manga, animeen lagret jeg på en gammel harddisk og satt den på fyr... j/k ) Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg leste Love Hina såvidt når førsteutgaven fulgte med i Pondus, skjønte med en gang at det ikke var noe for meg siden trusehumor og ecchi ikke er helt min greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg