Gå til innhold

Min hjemmelagede kasse...

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-10-22 14:08, skrev Mad Wolf Magnux:

Pent! Hvor mye veier den?

Har ikke sleng den på vekta med ca 30-40kg kanskje, + pcene da.

Har heldigvis gode hjul som tilsammen tåler 280kg så det går greit å rulle den på grus, asfalt og hva det nå måtte være til underlag.

Grei å ta med på Lan party, da er det bare å blekke tastatur og mus inni kassen og sette skjermen oppå, og rulle avgårde.

Mangler bare en liten motor og en stol så kan jeg sikkert registrere den hos satansvegvesen. (Biltilsynet eller Bilsakskyndige for de som liker de navna bedre)

nyggen

http://home.no/abbdata/

http://home.no.net/nyggens/

[ Denne Melding var redigert av: nyggen på 2002-10-22 14:31 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-20 14:49, skrev nyggen:

(..)2,5cm(..)

Er det en trykkfeil, eller er du tilhenger av solide ting? 2,5cm høres veldig mye ut for min del, men aluminium er jo ikke veldig tungt..

Fin kasse, kanskje litt tung den dagen du må ha den opp en trapp for å komme inn på lan, eller hvis du har trapper hjemme, men det går jo greit.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-22 14:50, skrev nyggen:

Rister nok litt ja, men nå holder jeg stort sett lav fart så jeg tror nok det går bra, jeg kjører så si alltid bilen så nær døren/inngangen som mulig så det bli ikke så lang km.stand på den pckassen nei.

bra jobbet! :smile:

men kan du ikke bare like så godt bare montere hengerfeste på den da...? :razz:

og er det bare meg her som har en sterk følelse av at du skal på TG03, eller...?

Lenke til kommentar

GENIALT :lol:

Synes personlig at de festeste pc'ene er de med selvlaget kabinett og fikse løsninger...

Har selv et kabinett i klikk-laminat som du kan se ved å klikke i signaturen min..

Din idé likte jeg, og tunge kabinetter er best..!

-Jo tyngre, jo bedre...

Mvh.

Fjøslukt

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-22 16:18, skrev Jannis-15:

Quote:

Den 2002-10-22 14:50, skrev nyggen:

Rister nok litt ja, men nå holder jeg stort sett lav fart så jeg tror nok det går bra, jeg kjører så si alltid bilen så nær døren/inngangen som mulig så det bli ikke så lang km.stand på den pckassen nei.

bra jobbet! :smile:

men kan du ikke bare like så godt bare montere hengerfeste på den da...? :razz:

og er det bare meg her som har en sterk følelse av at du skal på TG03, eller...?

Neida, skal ikke på TG, men vi har jo noen lokale mini TG da, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...