nyggen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Nå er endelig kassen min ferdig, ja 99% da, litt småting gjenstår men men. Den er støydempet med Biltema-matter, og er laget av 2,5cm amuminium. Har sleng på et par vifter bak, en ut- og en inn-gående. Tempen på CPU er gått opp til 44 grader så det bør gå bra. Endelig slutt på alt bråket, det som støyer mest nå er faktisk skjermen min. Her er et par bilder av den. http://home.no/abbdata/kassen.jpg Hva synes dere da? Den er vel litt kul ? nyggen edit: trykkleif [ Denne Melding var redigert av: nyggen på 2002-10-20 14:51 ] Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ser fett ut det, men blir det ikke litt varmt inni den kassa etter en stund da? Lenke til kommentar
enry Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det var jo rå den, - men du er ikke helt ferdig, - bare 99%? Er det tilhengerdraget og baklyktene som mangler? :razz: Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Den holder en CPU temp på ca 44grader og det er vel bra nok skulle jeg tro. (målt etter 3 timer med døren igjen) Har jo to vifter bak, begge regulerende så jeg kan jo skru dem opp et par hakk. Angående det som ikke er ferdig, så er det bare boning av kassen og utskifting av dør hengslene, hengslene ble litt svake synes jeg, og da er det lett for at døren blir skjev og ikke går helt igjen. nyggen Lenke til kommentar
durabit Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Cool. Er det en switchboks for skjermen du har i midten av kabinettene? Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Jada det er en Focus switchbox for skjerm, mus og tastatur. Og du kan også se en UPS som holder strøm i pcen i noen minutter under strømbrudd o.l. Grunnen til at jeg har to pcer er at den ene er spille pc og den andre er en filserver med ca 440GB med ting å tang på. nyggen Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Har du no snax på filservern din til meg da :wink: Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 nei, bare spilloppdateringer o.l. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Genial Kasse i grunn!! UPS'en kostet vel flesk ! Men hva skal du med ein filserver med bare spilloppdateringer?? Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Har jo flere ting enn spilleoppdateringer der, med det er iso filer fra min spill + jeg har alle DVD ene mine lagret på disk også. edit: glemte å si at en UPS koster rundt 1000 spenn. _________________ nyggen http://home.no/abbdata/ http://home.no.net/nyggens/ [ Denne Melding var redigert av: nyggen på 2002-10-20 18:00 ] Lenke til kommentar
oceana Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 hehe, tørr ikke tenke på målene til den der når du har plass til to chieftech tower i den Hvorfor har du ikke like godt droppa tower'ne inni foresten? blir litt smør på flesk liksom. kunne spart mye plass og vekt hvis du bygde en egen rack løsning invendig, samt at det hadde sett mektig tøft ut når du åpna burken men uansett, meget pent arbeid, la merke til noen kanter som trengte pussing, men det er jo en del av den ene %'n som var igjen... alltid noe smått å fikse på-.....-.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 hvor stor er egentlig kassa? Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 ca 60cm x 60cm x 70cm kunne nok blitt litt mindre hvis jeg ikke skulle ha UPS`en. _________________ nyggen http://home.no/abbdata/ http://home.no.net/nyggens/ [ Denne Melding var redigert av: nyggen på 2002-10-20 19:58 ] Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hvor mye betalte du for di platene ? Og har du noe sånn at du kan låse igjen den døra sånn at ingen folk kan ta den opp viss den er låst ? Jeg og skal lage meg min egen case , men det blir nesten fra bunnen tror jeg .. Sveisa du sammen platene eller ? mvh SirAnderz Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 16:10, skrev SirAnderz:Hvor mye betalte du for di platene ? Og har du noe sånn at du kan låse igjen den døra sånn at ingen folk kan ta den opp viss den er låst ? Jeg og skal lage meg min egen case , men det blir nesten fra bunnen tror jeg .. Sveisa du sammen platene eller ?mvh SirAnderz Pris = hemmlig Har ikke lås på den, men det er enkelt å lage, Platene er klem isammen, aluminiumsprofilene er laget som han og hun, så det er bare å klemme dem sammen og poppe sammen vinklene. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Oioioi, jeg har også en slik kvm-switch. Stilig boks forresten. Kunne trengt noe liknende jeg også. Edit: Masse skrivefeil. [ Denne Melding var redigert av: glabba på 2002-10-21 17:53 ] Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 18:33, skrev oceana:hehe, tørr ikke tenke på målene til den der når du har plass til to chieftech tower i den Hvorfor har du ikke like godt droppa tower'ne inni foresten? blir litt smør på flesk liksom. kunne spart mye plass og vekt hvis du bygde en egen rack løsning invendig, samt at det hadde sett mektig tøft ut når du åpna burken men uansett, meget pent arbeid, la merke til noen kanter som trengte pussing, men det er jo en del av den ene %'n som var igjen...alltid noe smått å fikse på-.....-.. helt enig, hadde vært litt fetere med en aldri så liten ein slikleis ein rack-løsning der jau... :razz: Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Genialt! Og skikkelig tøff og se på! :smile: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Pent! Hvor mye veier den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå