negerhenriksen Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Har litt skralt med penger , vil ikke ha AMD , å jeg lurer på å handle meg Dual Celeron ? Har folk erfaringer med dette ? Lurer på 1GHz dual celly med et Abit VP6 HK med via chipset ? ***På spesifikasjonene står det Passer P III 450-933 vil det da gå med en Celly på 1000 (lurer oxo på å overklokke den) Takker for alle svar på forhånd ! Lenke til kommentar
meeko Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Det går ikke. VP6 støtter ikke Celeronprosessorer, i tillegg tror jeg det er sperre i de nye celeronprosessorerne mot dual. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 hmm, ser ut til at du enten må kjøpe AMD eller grave dypt i lommeboka, gi meg en god grunn til ikke å trykke AMD til brystet ditt. Et Tyan hovedkort og to billige XP cpu's og du har masse cpu kraft. Friste friste :smile: mosher Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Tror jeg heller ville gått for et asus kort og et par fine XP`er Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 vil bare nevne at celeron ikke støtter dual oppsett skikkelig... Men vet at dual PIII funker flott på VP6, hvis du absolutt skal kjøre dual CPU... Men personlig synes jeg DUAL Athlon MP høres f i n t ut! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Ingen celly'r over 533MHz kan kjøres i dual, videre tror jeg du slipper LANGT billigere unna med 1xcelly [email protected]. Abit VP6 er basert på VIA chipsett - noe av det deiligste med Intel cpu'r er at man kan slipp VIA. Bruk BX kortet eller kjøp i815/845. Skal du ha VIA chipsett kan du likegodt kjøpe amd cpu - i amd maskiner er det hovedkortene som stinker, ikke cpu'ene (med mindre den knekker, brenner, klikker, er doa eller noe) Ikke flam meg fordi jeg hater VIA - det hadde du og gjort i mine sko Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 Mmmmmkey ! Ser ut til at det blir P 4 på meg ... Må bare spare litt først :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå