kjeklulf Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Gir opp download.com og annen drit. Har forsøkt det meste men ingenting funker skikkelig. Noen som har et freeware-program som konverterer video til animerte gifer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Av ren nyskjerrighet lurer jeg: Hvorfor vil du konvertere video til gif? Hvilke type video er det snakk om? - Oppløsning ; fps ; lengde ; filstørelse ? [edit] Grunnen til at jeg lurer er at animerte gif-bilder egner seg dårlig til video. Grunnene til det er: * Svært dårlig komprimering. * Dårlig kvalitet, Støtter kun 256 farger. * Blir sansynligvis å oppta unødvendig stor plass. * Støtter ikke lyd. Endret 5. august 2006 av geir__hk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Super kan gjere dette (nedlastingslinkar nederst på sida). Kom over programmet nyleg, det kan konvertere til og frå svært mange ulike format. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Super kan gjere dette (nedlastingslinkar nederst på sida). Kom over programmet nyleg, det kan konvertere til og frå svært mange ulike format. 6617013[/snapback] Si meg, er jeg blind eller hvor tok de linkene veien? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har ikkje gått nokon stader dei, ligg nederst på sida. Fire mirrors, kvar markert med dette biletet:, Her er direktelink til ein av dei: http://update4.free.fr/AE6BAD6D99C5E7E3A942A6/SUPERsetup.exe Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har ikkje gått nokon stader dei, ligg nederst på sida. Fire mirrors, kvar markert med dette biletet:, Her er direktelink til ein av dei: http://update4.free.fr/AE6BAD6D99C5E7E3A942A6/SUPERsetup.exe 6629327[/snapback] Utrolig merkelig, for først da jeg trykket på linken kom det bare opp en masse info og ingen linker Jaja. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Av ren nyskjerrighet lurer jeg: Hvorfor vil du konvertere video til gif? Hvilke type video er det snakk om? - Oppløsning ; fps ; lengde ; filstørelse ? [edit] Grunnen til at jeg lurer er at animerte gif-bilder egner seg dårlig til video. Grunnene til det er: * Svært dårlig komprimering. * Dårlig kvalitet, Støtter kun 256 farger. * Blir sansynligvis å oppta unødvendig stor plass. * Støtter ikke lyd. 6617000[/snapback] Joda, alt dette vet jeg utmerket godt. Men i noen sammenhenger har jeg bruk for animerte gif-er (eneste mulige format) og utgangspunktet er noen videofiler. Fikset det med omveien Video -> Macromedia Flash -> Eksporter som gif -> FireWorks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå