RoMaN Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hei eg er venstrehendt eller også kalt skeivhendt.. Eg skal snart kjøpe meg ny PC.. Lurer på om det e noen gode muser for meg!! (Logitech).. :=) TAKKER FOR ALLE SVAR! Må jo ha ei skikkelig mus vet dere :=) Lenke til kommentar
Xiphos Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Kjøp Mircosoft IntelliMouse USB ver 1.1. Kongebra til gaming. Storfornøyd med min.. Den fungerer like bra for venstrehendte som for høgrehendte, pga at den ikke har noen "skeiv" form. Dual Optical fra Logitech skal også vere ganske bra. Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Du må gå for en høyre/venstrehånds mus. Dette er en av disse som er ganske værsting. Komplett sin side. Søk gjerne på prisguiden for billigst webshop. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 dual optical fra logitech er ikke beregnet for venstrehendte..(hvis det ikke er en annen versjon enn den jeg har da...) Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 jeg lurer på hvorfor venstre hendte bruker venstre hånd på musen. jeg er det selv men bruker høyre på musen. mange flere muser som er til høyre og det er standar på skoler og lignene. jeg har alltid brukt høyre og har ikke noe problemer med det i det hele tatt, det er bare en vanesak. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 21:04, skrev Caveman:jeg lurer på hvorfor venstre hendte bruker venstre hånd på musen. Er langtfra lle venstrehendte som bruker venstrehånda til musa, vi er mange venstrhendte som bruker høyrehånda til musa ja :smile: Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Europas beste quake2 spiller for noen år siden var venstrehendt og brukte venstrehånda på musen. :smile: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 21:19, skrev Anders Leipsland:Er langtfra lle venstrehendte som bruker venstrehånda til musa, vi er mange venstrhendte som bruker høyrehånda til musa ja :smile: Det er jo bare en vanesak. Jeg er høyrehent og Begynnte å bruke venstre hånd for et par år siden pga vondt i skulder (hadde dårlig stilling på lite rom) Det gikk helt ok etter en stund, men det ble ikke mye FPS på meg da :smile: (gikk over til høyre igjen da) Da omsider skulderen ble litt bedre, så brakk jeg h.hånda!!! Da hadde jeg ikke valg, og ble nesten like god med h.hånd som venstre... (selv i fps) Ellers har jeg en M$ optical som jeg ikke er spesielt fornøyd med. den hakker litt noen ganger, og ofte når jeg beveger den _litt_ så beveger den seg ført ikkenoe, og deretter MASSE. VELDIG irriterende Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Dual Optical funker ikke så VELDIG bra til venstre hånd. Har vært borti verre, men det finnes garantert bedre også :razz: Forestiller meg at MS-musene er bedre på dette området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå