Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har lagd ett banner til hobby prosjektet mitt, dette er minimalistisk. Jeg fikk en følelse av etter jeg lastet dette opp så kunne de ha vært et bilde i banneret... eller? Info: Banneret er 68 pixler høyt x 550 pixler langt. Si at ett bilde blir lagt inn før selve skrifta i banneret, ett bilde på 60 - 75 pixler.. Så kan jeg trekke underskrifta sammen så den matcher resten av skrifta i lengde.. Hva mener dere..? Siden er her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fant ikke en bedre kategori for denne jeg. Så er dette feil, så må den gjerne flyttes Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 For å gå litt Off-Topic (no pun intended) - kva er det som er så "Av emne" på den sida? Alle kategoriane har jo sitt emne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 For å gå litt Off-Topic (no pun intended) - kva er det som er så "Av emne" på den sida? Alle kategoriane har jo sitt emne 6601537[/snapback] Vel, det var vel banneret jeg spurte om hjelp til, og ikke selve siden.. Siden har mange forskjellige kategorier samlet på ett sted, og derav navnet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå