Gå til innhold

Det nye Lian-Li kabinettet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så HIMLA lei av alle slike store kabinetter, syntes det blir no stort og klummsete greier, det er ihverfall min megning, Jeg har er stor Abit Kabinet. Vel det er jo fint hvis du har mye å samle på flere HD`er, CD-rom`er osv.

Men jeg skal ha Shuttle SB51G (tror jeg det var)

Frankey

Kr.sand

Lenke til kommentar

Hvis kabinettet skal inneholde mange harddisker og andre enheter så er det jo eneste løsningen. Jeg har selv nylig kjøpt et rålekkert midi-kabinett til mitt hovedsystem og kjører nettverk mot flere harddisker i et svært serverkabinett - ikke pent og som selvsagt er stuet bort. (kommentar til innlegg av frank_jarle)

[ Denne Melding var redigert av: durabit på 2002-10-20 15:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-20 17:52, skrev Seth:

Beste blir jo å kjøpe et kabinett og casemodde det selv. Det er da du har noe unikt og ikke noe masseprodusert som alle 14åringer har.

Ja, enig med deg!! Modding _skal_ gjøres selv :wink:

Skal vel fixe et plexiglass og noen katoder :smile:

Bestiller forresten kabinettet imorra!! :smile:

JIPPI!!

Lenke til kommentar

Jeg tar hintet, jeg skal være enig med at hvis man har mye utstyr så har man ikke noe valg i det hele tatt. Men nå som teknologien går fremover og man får mer og mer diskplass, da kan man kanskje bytte ut de fire 120GB diskene med en stor disk, men jeg går utifra at det ikke er nok spessielt de som har samle mani, slik som meg...lol

Ellers, så blir det jo et stort problem for meg å kjøre RAID på Shuttle BareBone systemet i og med at det ikke er plass til mer en to disker hvis man presser på...

Frankie

Kr.sand

Quote:

Den 2002-10-20 15:31, skrev durabit:

Hvis kabinettet skal inneholde mange harddisker og andre enheter så er det jo eneste løsningen. Jeg har selv nylig kjøpt et rålekkert midi-kabinett til mitt hovedsystem og kjører nettverk mot flere harddisker i et svært serverkabinett - ikke pent og som selvsagt er stuet bort. (kommentar til innlegg av frank_jarle)

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: durabit på 2002-10-20 15:32 ]</font>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...