Ullsokk Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Microplex har fått inn et nytt Lian-Li kabinett! Dette har ikke viftestyring(som passer meg godt siden de medfølgende viftene skal byttes ut!) og har ikke uttagbart hk brett.. Det jeg lurte på var om det blir kronglete og skru inni Lian-Li kabinettet uten uttagbart hk brett.. Det er hakket før jeg bestiller nå :wink: Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Tror ikke det vil bli pes å montere hovedkort, men hovedkortskuff gjør det jo enklere. Går nok lett uansett. Ellers holder nok kabinettet høy kvalitet, som jo Lian-Li er kjent for. Så løp og kjøp! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 syns det var støgt jeg,mye stiligere med sølvfarge enn sort. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det kabinettet var jo herlig da! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg er så HIMLA lei av alle slike store kabinetter, syntes det blir no stort og klummsete greier, det er ihverfall min megning, Jeg har er stor Abit Kabinet. Vel det er jo fint hvis du har mye å samle på flere HD`er, CD-rom`er osv. Men jeg skal ha Shuttle SB51G (tror jeg det var) Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
xthal Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 kabinettet er jo stilig da... vurderes som julegave til min bror... eller meg selv Lenke til kommentar
durabit Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvis kabinettet skal inneholde mange harddisker og andre enheter så er det jo eneste løsningen. Jeg har selv nylig kjøpt et rålekkert midi-kabinett til mitt hovedsystem og kjører nettverk mot flere harddisker i et svært serverkabinett - ikke pent og som selvsagt er stuet bort. (kommentar til innlegg av frank_jarle) [ Denne Melding var redigert av: durabit på 2002-10-20 15:32 ] Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 15:01, skrev durabit:Mye bedre dette Det finns folk som ikke har så stor budsjett da!! sånn som meg :wink: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 15:01, skrev durabit:Mye bedre dette Herlige smerte, så nydelig. Får tårer i øynene jeg :razz: Lenke til kommentar
Seth Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Beste blir jo å kjøpe et kabinett og casemodde det selv. Det er da du har noe unikt og ikke noe masseprodusert som alle 14åringer har. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvis man tenker casemodding, er det jo klart at hjemmelagd er best. Men for de med feit lommebok og sansen for stilrene saker, er jo Lian Li topp :smile: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 17:52, skrev Seth:Beste blir jo å kjøpe et kabinett og casemodde det selv. Det er da du har noe unikt og ikke noe masseprodusert som alle 14åringer har. Ja, enig med deg!! Modding _skal_ gjøres selv :wink: Skal vel fixe et plexiglass og noen katoder :smile: Bestiller forresten kabinettet imorra!! :smile: JIPPI!! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg tar hintet, jeg skal være enig med at hvis man har mye utstyr så har man ikke noe valg i det hele tatt. Men nå som teknologien går fremover og man får mer og mer diskplass, da kan man kanskje bytte ut de fire 120GB diskene med en stor disk, men jeg går utifra at det ikke er nok spessielt de som har samle mani, slik som meg...lol Ellers, så blir det jo et stort problem for meg å kjøre RAID på Shuttle BareBone systemet i og med at det ikke er plass til mer en to disker hvis man presser på... Frankie Kr.sand Quote: Den 2002-10-20 15:31, skrev durabit:Hvis kabinettet skal inneholde mange harddisker og andre enheter så er det jo eneste løsningen. Jeg har selv nylig kjøpt et rålekkert midi-kabinett til mitt hovedsystem og kjører nettverk mot flere harddisker i et svært serverkabinett - ikke pent og som selvsagt er stuet bort. (kommentar til innlegg av frank_jarle)<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: durabit på 2002-10-20 15:32 ]</font> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå