VegardStr Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) kjøpte i dag en Honda Civic 1.6 i, 1989-mod. og lurer på billige/gratis ting eg kan gjør med bilen for å få den til å se tøffere ut, innvendig og utvendig. Er ikkje interisert i noe body kits ol. siden det er alt for dyrt i forrhold til min økonomi ol. Så tips til små ting som kan være tøft å kjøpe/mekke selv for å få utseende til å bli tøffere? Slenger med noen bilder: Endret 1. august 2006 av vegis Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Å utbedre utseende på en bil koster som regel alltid penger. Ville uansett ha spart opp til felger (brukte) og senkefjører. Dette forandrer som regel alltid bilen en god del. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 det er da ikkje alt som trengs å koste penge. Hva med et par racing striper overr bilen? hehe er slikt dyrt, og hvor eventuelt er det mulig å skaffe seg slike ting? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Sett på farga bakkelys Dritfett Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 men som eg spurter nettopp. finnes det norske butikkjer/nettbutikker som selger klistermerke "decals"? har sett i sticky, men finner ingen klistermerker i noen av sidene Lenke til kommentar
DanielJ Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) SLeng på noen uvanlige 16 tommere, noen som naboen ikke har. Få tak i justerbart senkesett, og skru det langt ned. Lakk listene Prøv å fjerne oransje blinklys, sot de mørkere eller bytt til hvite Bytte ut sugerørene med noe som ser bedre ut. Ikke nødvendigvis japseloff ^^ Fjern wunderbaum Hold interiøret heelt originalt Keep away from tribals, viperstriper og annen vinyldekorering av bilen neste år: Sleng i en skikkelig grym motor, og du har fått deg en fabelaktig sleeper! Dette er min mening ofc, og bare forslag Endret 1. august 2006 av DanielJ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Bytte ut sugerørene med noe som ser bedre ut. Ikke nødvendigvis japseloff ^^ 6599418[/snapback] Mener du bytte hele potten, eller feste på slike fake enderør fra biltema? for meg så fungerer Biltema sine jukse/pynte rør helt fint Lenke til kommentar
eab Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 vask og polish gjør underverker... spesielt på røde biler som lett blir matte i lakken Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Club-honda.org, der kan du finne mye rart du kan gjøre med bilen. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Senk den, sett på et par nye felger 80-tallsfelger, og poler den. IKKE hiv på masse plast, lexus-lykter og japsepotte. Har du dårlig med penger så får du knuse sparegrisen. Det koster å være kar. Endret 2. august 2006 av Jarbra Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Innkjøpsliste: - 10 liter tapetlim i bøtte. - 10 kg flamingofjær eller annet rosa fjær. - Litt malertape og svartsekker. Fremgangsmåte: Dekk til rutene og eventuelle lykter, logoer du ikke vil ha.. eh, pelskledd, bruk malertape og plastposer for rutene. Dynk deretter bilen i tapetlim, ikke nødvendigvis tykke lag. Plasser bilen under f.eks. en veranda hvor du kan slippe fjærene ned fra og dryss så alle fjerene over bilen før limet tørker helt til størsteparten av området du limte har blitt så full av fjær at du ikke kan se lakken noe serlig. Fjern så malingstapebiter og plastposer etter at det har tørket og voila, du har garantert gatas, om ikke byens, mest iøyefallende bil! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Innkjøpsliste: - 10 liter tapetlim i bøtte. - 10 kg flamingofjær eller annet rosa fjær. - Litt malertape og svartsekker. Fremgangsmåte: Dekk til rutene og eventuelle lykter, logoer du ikke vil ha.. eh, pelskledd, bruk malertape og plastposer for rutene. Dynk deretter bilen i tapetlim, ikke nødvendigvis tykke lag. Plasser bilen under f.eks. en veranda hvor du kan slippe fjærene ned fra og dryss så alle fjerene over bilen før limet tørker helt til størsteparten av området du limte har blitt så full av fjær at du ikke kan se lakken noe serlig. Fjern så malingstapebiter og plastposer etter at det har tørket og voila, du har garantert gatas, om ikke byens, mest iøyefallende bil! 6605226[/snapback] Du først? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) det er da ikkje alt som trengs å koste penge. Hva med et par racing striper overr bilen? hehe er slikt dyrt, og hvor eventuelt er det mulig å skaffe seg slike ting? 6599048[/snapback] Jeg synes du sa du ville at bilen skulle se tøffere ut? Endret 3. august 2006 av spitz Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 det er da ikkje alt som trengs å koste penge. Hva med et par racing striper overr bilen? hehe er slikt dyrt, og hvor eventuelt er det mulig å skaffe seg slike ting? 6599048[/snapback] Jeg synes du sa du ville at bilen skulle se tøffere ut? 6607809[/snapback] smak og behag, er ikkje sikkert den blir tøffere med det, men uansett, noen som vet hvor du får kjøpt klistermerker til bil? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvis jeg var deg ville jeg forsøkt å fått tak i noen pene 15" felger og muligens et senkesett og en ny potte. Resten av tiden ville jeg brukt på å få bilen så blank og pen som mulig. Få plastikken så svart og fresh som mulig, og hold interiøret pent uten en masse billig jall rundt omkring. Du har en bil som ser ut til å være velholdt og i god stand. En haug med usaklige klistremerker på en ellers original 80-talls Civic resulterer bare i en bil som folk tar bilder av med mobilen for å legge ut på internett slik at andre kan le av den. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg vet hvor du kan kjøpe klister, men nekter å si det... det ser bare for dumt ut på den bilen... du har kjøpt feil bil desverre... Ps: google vet også Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Et godt tips ville være å lakkere den sorte plasten i samme farge som bilen, det hadde sett mye bedre ut og er lett å gjøre siden bilen ikke har metallic lakk. Andre tips er å fjerne "golukta" og "Statoil-kaffeavtalekoppen" og det andre "stæsjet" med mindre det er nødvendig at det er det Endret 4. august 2006 av zandro Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Jeg vet hvor du kan kjøpe klister, men nekter å si det... det ser bare for dumt ut på den bilen... du har kjøpt feil bil desverre...Ps: google vet også 6610969[/snapback] hva med å la meg få ta valgene, og hjelpe meg med å gi meg den siden du vet om? er ikkje sikkert eg vil klistre på noe, men hvem vet hehe... nye felger er vertfall uaktuelt i nermeste framtid, siden eg ikkje er av den typen som produserer penger. Men senkesett kan vel kanskje diskuteres, men ikkje pr. i dag Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Setene hadde kanskje hatt godt av en rens også? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 http://stickers.dk/ kanskje? =) mange kule der.. kult med en drage eller kinesiske tegn.. eneste er at du kunne lakkert hele bilen din Liker ikke rødt blir fort matt rød..=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå