Andre88no Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Vet ikke om dette er postet i rett forum men.... Når jeg pakker ut dvd filmer på pcen så mangler jeg de siste 10-15minuttene på filmene når jeg ser de etterpå. Noen som vet hva som er problemet? Er litt kjipt når jeg ikke får med meg hele slutten. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Pakker ut filmer fra hvor...? Vis dette er filmer som er lastet ned tror jeg ikke du skal regne med så mye hjelp her... Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Filmene har jeg fått av venner på lan osv, og de ligger på pcen min. Jeg bruker total comander til å pakke de ut, og mounter de med Daemon tools. Men veldig ofte mangler de siste minuttene Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Av erfaring....... tror jeg en mod får se på denne før jeg svarer. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Så lenge det er ikkje kompisens ferietur til indre mongoilia eller andre private filmer så blir det ulovleg å spørre om hjelp. Iogmed at du veit at det mangler 10-15 min så har eg ein sterk mistanke til at dette ikkje er feriefilmen til kompisen din. Nedlasta eller fått av kompis. det er brudd på retningslinjene punkt 8 uansett. Her er forumets regler strengare enn lovverket. Ta deg ein liten tur innom her før du poster noko særleg meir: https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg