tiiim Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har et litt irriterende problem. Helt uten videre døde min PC nr 2. Når jeg skrur den på starter den opp, men bare fordi jeg kan høre viftene jobbe. Skjermen er like svart. På PC'en er det to lys. Under oppstart blinker det ene veldig mye for så å dabbe helt ut. Tidligere blinket det hele tia. Får altså ikke opp noenting. Hva kan det være?! Hovedkorter?! en kompis av meg sier det kan være batteriet på hovedkortet, men har testet med et annet batteri, og det ble ikkeno bedre av den grunn... Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Kan du liste opp alle komponentene i pcen? Sjekk at alt i pcen er ordentlig tilkoblet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Yes.. lista kommer snart.. PC'en har forrestn virket uten trøbbel i over 1år... så det er litt merkelig at den skulle dø helt plutselig... tilbake med lista om non sec Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Unnskyld meg, men hvor ble det av lista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå