GANTEN Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei Hei Min Mor og far driver et sol senter her i moss, og Jeg lurte på om jeg kunne få meg en jobb der. Men di var ikke sikre på ossen skattefri kort fungerer angående jeg er bare 13år så di lurte på om jeg muligens kunne finne ut om jeg kan få skattefri kort selvom jeg bare er 13år. Håper på gode svar! tusen takk=) Håper jeg postet i riktig forum=) Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du trenger da ikke noe skattefrikort hvis du skal jobbe med forelderene dine? Blir jo akkurat som ukelønn, du trenger ikke noe kort for å få det Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 det blir ikke det samme siden jeg kommer da til og bli ansat for mine foreldre.. jeg skal ned og vaske og stenge det og da kommer brun og blid(altså firma) sette inn pengene på det skatte fri kortet men derfor må jeg vite om jeg er gammel nok til og få et.. Takk=) Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 du får det når du er 13 år... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fra året du fyller 13 år må du ha skattekort hvis du har egen inntekt. Du klarer deg med frikort hvis du ikke har inntekt over frikortgrensen. Skatteetaten. Legg for øvrig merke til at de skriver frikort - ikke "skattefri kort", "fri kort" eller andre oppdelte versjoner Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du får skattekortet en gang i året, jeg fikke det nå for jobben min hos Aftenposten. Og du slipper å betale skatt, men dersom du ikke har skattekort/ikke leverer det mister du 50% av lønnen din. Så dette brude gå greit. Lenke til kommentar
Andy Dufresne Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 men dersom du ikke har skattekort/ikke leverer det mister du 50% av lønnen din. Så dette brude gå greit. 6601049[/snapback] Du vill få disse pengene tilbake på skatten neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå