lollopop Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe en laptop til ca 8000kr noen som har forslag om hvilken jeg bør velge? Laptopen skal brukes til spilling som feks. Championship Manager 06, Counter strike 1.6 og World Of Worldcraft( ? ) +surfing. Takk. Og Hva slags cpu passer best til laptops i den prisklassen? Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67556 Lenke til kommentar
riroil Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Legg på en tusing og se på denne Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har selv en Tundra til 8-9k som jeg er meget fornøyd med. Er en tråd om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=578765&st=0 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 kommer veldig ann på her, men som jeg ser så burde du se på en bærbar med minium 1,6ghz prossesorer, minimium 512mb ram,80bg harddisk og minium radaeon 9700. ville tatt den første som ble satt opp, har alle disse tingene du trenger. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Elkjøp pleier faktisk å ha noen gode kjøp på bærbare. Ellers så må jo du velge om du vil gå for kvalitet kontra ytelse. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Takk for alle svar. Valget står mellom Denne Tundra'en og Denne Acer'en Noen som vet? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ganske like speks på disse, men ser at acern har et grafikkkort som også bruker maskinens ordinære minne tillegg til de 128 som er på korte. Har selv tundraen og er godt fornøyd. Legge du noen hundrelapper extra til så får du 2 gb minne. Er også greiest og ringe psdata og avtale om du skal ha extra minne eller større hd etc. Da kan du få en bra deal om du er heldig (og frekk nokk til å spør/prute litt med dem ). Lykke til uannsett valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå