maxmhz Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Eg går på GK Elektro, så om snart, så skal vi lage oss noe selv, eg er heilt BLANK for ideer om hva jeg skal lage. Så da kan dere komme med forslag! :wink: Lenke til kommentar
petersv Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hva med en rediosender? Eller en forsterker(HiFi).. Kommer ann på hvor vanskelige ting du vil lage da, men disse to er ganske greie. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvilken radiosender? Men, d fikk meg til å tenke...hva med en politiscanner...med et stort frekvensområde? eheh...har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 lag deg sånn LED skilt eller noe med forskjellige blinkende effekter og vandrende lys sak..jækli enkelt å lage og det er en morsom liten sak... Har du mobil kan du jo skifte LED's i den :razz: hehe Lenke til kommentar
8@r Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Du kan jo lage en baybus for styring av vifter og lys. Det ligger en guide på overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: 8@r på 2002-10-20 15:10 ] Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Ja, eg tenkte litt på viftestyring og casemodding. Eg tenkte og på å lage vannavkjøling til datan... Men eg har lyst til å lage noe skikkelig kewlt...med masse ledninger og avanserte egninger og denslags... En HiFi Forsterker kunne vert litt tøfft da... :wink: Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Går GK elektro selv og har begynt å lage en viftestyring. Har tegnet kretskortet med MULTISIM2001. Trenger kun å etse det nå. Jeg skal ha 2 potensiometer som styrer hastigheten på to vifter. Pluss at jeg legger inn en LED bar. Så jeg ser hastigheten. Itilleg har jeg en bryter så jeg kan switce mellom manuell styring eller la pc'en styre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå