Gå til innhold

Trenger hjelp Fort

Anbefalte innlegg

ok, det hele bynte med at jeg ryddet PC min rein for ledninger (nesten)

Sjekket allt 3 ganger å allt er satt riktig på plass, så skal jeg koble til neon lyset. ser det blinker litt å tar det fort ut igjen, så kortsklutter datan, å det lukter svidd, lukten gir seg ganske fort, så sikkert bare noe som ble for varmt,

men da datan hadde stått i 2-3 timer uten ledninger i bak, så skulle jeg skru på men ingen skjermbilde kom, jeg restartet 4 ganger for det hjalp meg forige gang dety skjedde, tok ut en ram brikke, det funka forige gang, men ikke nå, siden neon lysene var vidre koblet fra skjermkortet kan det være derfor det ikke funker ??

need help verry quick..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faan da, det funka heller itte nå jo :(

noen som vet noe annet, bør jeg bytte skjermkortet??

jeg har liksom et ganske bra et, GeForce 7800GT

ikke noe jeg kaster frivillig liksom

6598589[/snapback]

Ta ut skjermkortet og bruk skjermkontakten på hovedkortet.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...