Tunky Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, tittelen sier det meste.. Hvilket tilbehør kommer i salgspakken til Nokia 6233? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Inkludert -Hurtiglader -Handsfree -Minnekort på 64 MB EDIT: Ikke kabel Endret 2. august 2006 av Shhhh Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Javel? Jeg fikk ikke USB-kabel Men det skal kjøpes Endret 2. august 2006 av Magnalf Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Javel? Jeg fikk ikke USB-kabel Men det skal kjøpes 6599764[/snapback] kan jo hende det er noe de har begynt med i ettertid Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jeg kjøpte min i dag på elkjøp og fikk ikke med usb kabel. Pakken inneholdt: Telefon Lader Radio/headsett MicroSD minnebrikke (64mb) CD med div. info og programmer. Brukerhåndbok. Hurtigveiledning. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Beklager, skrivefeil (og ønsketenkning) fra min side. USB kabel følger ikke med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå