Dieter Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det noen som har gode tips til gode storformatskrivere til under 30 000 kroner? Vil skrive ut foto og digitale bilder. Lenke til kommentar
coban Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er det noen som har gode tips til gode storformatskrivere til under 30 000 kroner?Vil skrive ut foto og digitale bilder. 6598332[/snapback] På kontoret har vi en Konica Minolta - jeg tror den kostet ca. 35000. * Innebygd stiftemaskin. * Scan rett til pc - sendes med email, bruker global kontaktene i Exchange:-) Genialt. * Flere ark skuffer til forskjellige format osv osv. Konge skriver:-) Lenke til kommentar
Dieter Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Takk for tips, men det er vel kanskje mer en kontorskriver? Jeg er på utkikk etter skriver som kan skrive ut fotografier og digitale bilder i storformat. og gicclé prints (tror jeg det heter) Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Både epson og canon har nokre fine modeller. Skal du printe mangen s/v bilder så vil eg anbefale epson. Dei har eit svært godt ry når det gjeld kvalitet på s/v bilder. Edit: ta ein kikk på forumet til dpreview og foto.no Endret 6. august 2006 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Goosewater Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har en HP DesignJet 130nr (produktlink HP) som jeg er godt fornøyd med. Kan skrive ut på enkeltark og på rull (61 cm bredde) i mange ulike papirkvaliteter. Resultatet blir utmerket. Link til skriveren hos Stretto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå