LendeN Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei. Monterte idag kn filter til min BMW 318i 96mod (E36) og ble direkte skuffet!! Jeg fikk meget dårlig bunndrag, merket lite på lyden heller. Noen som har erfaring på dette med kn filter og BMW'er? Vuderer og gå tilbake til gode gamle plastikkboksen... Vist ikke dere der ute har en formening på hvorfor det ble så dårlig bunndrag, og lite effekt. Lenden Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei. Monterte idag kn filter til min BMW 318i 96mod (E36) og ble direkte skuffet!! Jeg fikk meget dårlig bunndrag, merket lite på lyden heller. Noen som har erfaring på dette med kn filter og BMW'er? Vuderer og gå tilbake til gode gamle plastikkboksen... Vist ikke dere der ute har en formening på hvorfor det ble så dårlig bunndrag, og lite effekt. Lenden 6598323[/snapback] Skal det ikke være luftmassemåler på den bilen? Må huske å få festet inn den åsså..... Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får ikke akkurat mange ekstra hestene da... Så kan vel hende du hadde litt høye forventninger? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får ikke akkurat mange ekstra hestene da... Så kan vel hende du hadde litt høye forventninger? 6610409[/snapback] Det er sant at det ikke gir mange hester, 5% Står det, 5% på 115 hk (?) skal vel bli 5,75 hk, det stemmer tvilsomt men den skal ihvertfall ikke dra dårligere Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du kan bare glemme og få noen hester pga powerfilter på en vanlig sugemotor som dette. Du hadde nok for høye forventninger. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Syns det er mye raske slutninger her nå, uten at vi har hverken hørt eller sett noe om monteringa og evt. feil. Hvis det er feil med luftmassemåleren, så er det vel ikke så rart at det går ræva? Lenke til kommentar
otis Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Tråden var jo på bilforumet.net også, og der svarte trådstarter at det var mest sannsynligvis pga. varm luft at bilen gikk dårligere. Og det er vi jo alle klar over at kan være et problem ved montering av et "kon filter" Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ja... Skulle gjerne hørt og sett litt fra Lenden i denne saken.^^ Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg monterte for noen måner siden et slik på min primera. Fikk da GOD lyd, men virket som det ble mindre effekt.. Lagde da et CAI (Cold Air Intake), og merket umiddelbbart forskjellen. Nå tar jeg luft fra et "luftinntak" i fangeren. Kjører det igjennom et grovt filter først, så jeg slipper å få steinene inn i kn-filteret. Det hjalp meg iallfall.. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Får motoren varm luft fra motor rommet så går ytelsen ned, lmm skal monteres slik at den er rett etter filtret. Det kan med fordel brukes varmeskjold ved konfiltret for å slippe varmluft. slik som her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå