Bjorhus Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Min første post, bildet er tatt i nordsverige. Litt småredigert i PS. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Bildet er veldig bra. Om noe bør endres, så er kanskje de bakerste fuglene litt mørke. Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nå er det vel slik fargeforholdet er mellom de mørke fuglene kontra de hvite? Syns det var et flott bilde med fine farger. Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Syns det var et dritheftig bilde =) Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 For dårlig kvalitet på filen til å si noe som helst, bør være 200-300Kb. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) For dårlig kvalitet på filen til å si noe som helst, bør være 200-300Kb. 6601408[/snapback] Var ikke det en smule usaklig da? Kan vel knapt bedømme bilder basert på Kb. Hadde bildet vært 10Kb kunne du fremdeles vurdert en hel masse som komp, farger etc. Fint bilde Thomas, men jeg der ikke helt motivet Endret 2. august 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Mulig, men både farger blir feil og skarphet på bilde, kun kompen kan da vurderes. Å gi karakterer kun på det grunnlaget er litt tynnt mener da jeg. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Takker for tilbakemelding:) Jobbet litt mer med bildet i PS, og fikk det skrevet ut i dag. Ble bursdagsgave til gamlingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå