MailMan13 Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Som tittelen tilsier, jeg får ikke ordentlig lyd i UO2003, lagger med ca 1 sek, og klipper og skraper litt innimellom. Jeg bruker onboard lyden på et MSI K7T (VT8233A) og RH 7.3 med standard OSS. Er det noen som har erfaringer med ALSA på denne kan de også gi en lyd. Kan ikke si meg så veldig imponert over grafikken i spillet heller... men jeg tror det kan ha noe med maskinvaren min å gjøre Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Er det en ut2003 port for linux du bruker eller bruker du WineX/wine for og spille? Har selv hatt problemer med AC97 kodeket på mit MSI KT3 kort, skal visstnok være umulig og få lyd i linux med det. (er visst slik på DDR kortene ??? ) Lenke til kommentar
Xagits Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Du har vel sjekket FAQ på hjemmesiden til Unreal.com? Har ikke sjekket det selv, men det skal vissnok være noe andre som har laget FAQ for Linux. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 AC97 har aldri vært noen god lydkodek, og i disse dager så koster et anstendig lydkort et par-tre hundrede kroner. Det sparer deg for vanvittig mye hodebry. Lenke til kommentar
vmlinuz2 Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hei Les faq'en som følger med spillet (cd3 i retail ver). Der sies det at lyden er ikke optimal i linux p.g.a. dårlig optimering av ogg... Men! den blir kjørt i en seperat tråd s.a. du skulle ha stoor nytte av et dual system :smile: For meg med 100*7,5 PIII gf4ti4200 så er det greiest å starte UT2k3 slik: $>UT2003 --nosound Går myyye kjappere men uten lyd. Slipper ihvertfall kommentatoren (den er dryg) mvh vmlinuz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå