Gå til innhold

SE w810i PC Suite

Anbefalte innlegg

Jeg har nå to ganger innstallert dette programmet som følger med tlf (SE w810i)på laptopen, men hver gang har msn klikket etter at jeg restarter maskinen. Noen som har noen som helst anelse om hvorfor dette skjer? All påloggingsdata fra msn forsvinner og det nytter ikke å logge på etter disse programmene er installert på laptopen. Etter jeg setter tilbake innstillingene på maskina med to dager så fungerer msn som normalt. Noe skjer tydeligvis når jeg installerer disse programmene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå to ganger innstallert dette programmet som følger med tlf (SE w810i)på laptopen, men hver gang har msn klikket etter at jeg restarter maskinen. Noen som har noen som helst anelse om hvorfor dette skjer? All påloggingsdata fra msn forsvinner og det nytter ikke å logge på etter disse programmene er installert på laptopen. Etter jeg setter tilbake innstillingene på maskina med to dager så fungerer msn som normalt. Noe skjer tydeligvis når jeg installerer disse programmene.

6598223[/snapback]

Har du siste versjon av begge programmene?

Lenke til kommentar

6598233[/snapback]

Hvilke program? Beklager om jeg misforstår. :blush: Msn? Der har jeg versjonen før Live messenger, men det samme skjer om jeg forsøker å laste ned den versjonen. Programmene for tlf fulgte med da jeg kjøpte den for ca 4 dager siden...

Endret av Lynn
Lenke til kommentar
Merkelig. Slik er det ikke på min PC, jeg har samme telefon og bruker samme program. Virker som det er noe med PC-en, og ikke programmet.

6598610[/snapback]

Er en Acer Aspire 3613WLMi om det har noen betydning....

Lenke til kommentar

6598233[/snapback]

Hvilke program? Beklager om jeg misforstår. :blush: Msn? Der har jeg versjonen før Live messenger, men det samme skjer om jeg forsøker å laste ned den versjonen. Programmene for tlf fulgte med da jeg kjøpte den for ca 4 dager siden...

6598273[/snapback]

SonyEricsson har sikkert gitt ut ein oppdatering av programmet.

Sjekk SonyEricsson support og sjå om det ligger ny versjon der.

Din versjon finner du i "Hjelp", "om...", eller liknande.

Er ikkje sikkert dette fikser det, men kanskje verd eit forsøk :)

Lenke til kommentar

Det siste jeg nå har forsøkt er å laste ned pc suite i fra sony ericsson sine sider for å se om det var programvaren (cd'en) jeg fikk med det var noe galt med, men det samme skjedde denne gangen. :hmm:

I dag gikk jeg innom Mamoz for å høre om de kunne fatte hva som var galt, men han jeg pratet med kunne ikke skjønne hva årsaken til dette kunne være...

Nå sitter jeg her og føler jeg ikke får det utbyttet av tlf jeg ønsker... Selvfølgelig kan jeg kutte ut msn, det er vel ikke jordas undergang, men noe er jo tydligvis galt (Enten med laptopen, programvaren eller msn) med et eller annen og jeg ønsker så gjerne å finne ut HVA.

Ingen som har noen som helst formening om hva som skjer?

Lenke til kommentar

Nå har jeg forsøkt å installere programmet på den stasjonære pc'en og det gikk uten problem. Brannmuren slo seg av, men det var bare å sette den på igjen så funket alt som det skulle. Betyr det da at det er laptopen min som har problemet? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...