mjoodz Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Jeg satt akkuratt sammen min nye pc. Men, når jeg slår den på kommer det bare en svart skjerm. Det står på en melding at skjermen ikke får kontakt med pcen. Har dobbeltsjekket de meste og alt ser ut til å være koblet riktig. MIST 500W AMD am2 2x 4600+ Gigabyte M57SLI-S4 nForce570 OCZ ddr2 2g PoV geforce 7900GT seagate 250g Noen som har noen tips om hva jeg burde se etter eller tror de vet hva som er feil så si ifra. Påforhåndtakk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Hvilken strømforsyning bruker du? Har du sjekket at du har koblet til nok strømkabler? Muligens at det trengs ny BIOS for å støtte minnet. Har du mulighet til å prøve annet minne så gjør det. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
mjoodz Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Hvilken strømforsyning bruker du? Har du sjekket at du har koblet til nok strømkabler? Muligens at det trengs ny BIOS for å støtte minnet. Har du mulighet til å prøve annet minne så gjør det. Hilsen, efikkan. 6598517[/snapback] Det er forresten 2x1gig OCZ.. men, nå tok jeg ut den ene brikken. og da fungerte det.. Må jeg oppdatere BIOS for å kunne bruke 2 brikker? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Hvilken strømforsyning bruker du? Har du sjekket at du har koblet til nok strømkabler? Muligens at det trengs ny BIOS for å støtte minnet. Har du mulighet til å prøve annet minne så gjør det. Hilsen, efikkan. 6598517[/snapback] Det er forresten 2x1gig OCZ.. men, nå tok jeg ut den ene brikken. og da fungerte det.. Må jeg oppdatere BIOS for å kunne bruke 2 brikker? 6598566[/snapback] Det er mulig ja. Kanskje du bør ta kontakt med support hos butikken for å høre om de har noen råd, men jeg ville prøvd ny BIOS. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå