tkorsvold Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hei, Har akkurat kjøpt meg en Nokia 6280 (den ser heldigvis ut til å virke som den skal). Men har følgende spørsmål: Det medfølgende headsettet gir meg av en eller annen grunn bare monolyd, dvs bare i det ene øret. Samme skjer både på musikk og samtaler. Jeg vil ha skikkelig stereolyd når jeg hører på musikk! Går det an å få til det med det medfølgende headsettet? Uansett er det kanskje bedre å bruke Koss portapro hodetelefoner, det har jeg fra før. Noen som vet hvor overgang til vanlig minijack selges?? Og hva heter denne overgangen? Kan forresten noen anbefale et bra bluetooth-headsett? mvh Thorstein Korsvold Endret 1. august 2006 av tkorsvold Lenke til kommentar
Digilars Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nokia har en fin side med oversikt over tilbehør: lydtilbehør 6280 Lykke til! Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 AHA! Der var den, helt nederst på siden. Takk skal du ha! T Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Her har du den Nokia AD-46 heter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå