Luske_Ludvig Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Jeg ønsker kritikk av dette bildet. Tok det i en park i Bergen i Juni med kamera som står i siggen min. Har testet med tettere utsnitt, men syns at det ødelegger den fine stemningen i bildet. Endret 6. august 2006 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Fin og god stemning du har fanget. Selve bildet er kanskje en anelse lyst? Stolpen i bakgrunn bryter kanskje harmonien litt, men ikke noe alvorlig. PS1: Kjenner du barna på bildet? Husk presseetikette. PS2: Nicket ditt, sammens med bilder av små barn i parken.. tsk tsk tsk Endret 3. august 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jeg kan ikke så mye foto, men har uansett lovt meg selv å ta meg opp på det å kommentere andres bilder.. beklager at dette i første omgang skal gå ut over deg ;P bildet synes jeg var veldig kjedelig, flatt og uinteressant. det skjer ikke så mye, og fremstår for meg som veldig rotete. Ifht tittelen "barn i en park" så forventer jeg mer moro, lek, kanskje en huske eller vippe. men det er meg. ellers var det jo bra kommentert på nick vs. tittel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå