Doga Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Free Willy. Visste ikke at det var tre en gang før min søster kom hjem med boksen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Rocky og Beverly Hills Cop Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 El Mariachi, Desperado og Once upon a time in Mexico... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Det er fler enn 3 Rocky filmer, Termometer! Beverly Hills Cop settes opp på lista! Takker! Jeg kan godt sette opp Free Willy, for ordens skyld, men tror neppe det blir aktuelt noensinne å se _alle tre_ på én og samme kveld! Edit.... Huff.. Nå lurte du meg godt! Beverly Hills stod jo på lista fra før Endret 6. september 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skorpionenes konge,MUmien,mumien vender tilbake har alltid trodd det er en triologi Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Cube filmene kan jeg anbefale varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå