veloci Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg er også en beta-tester av IGI2, men hva skjer liksom? Har bare fått en mail der det står jeg er blitt beta-tester. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Hvordan blir man beta-tester for IGI2? Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Det skjer ikke noe mer før ut på nyåret, da får alle som nå er valgt ut til å teste beskjed om hva som skal skje videre. Tror ikke vi kan regne med noe action før mot februar/mars faktisk. Men gleder meg i hvert fall. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Som det står i mailen så begynner beta testingen ikke før i mars engang så det er en stund og vente. Jeg er nemlig beta tester for det spillet jeg også og må si at det skal bli spennende å se hvordan det blir. Egentlig så vil vel betaversjonen bli å finne mange steder på nettet dersom det er mulig å legge den ut til bruk for andre også (ikke lovlig altså), men det er det vel... Det er nok dessverre for seint å bli beta tester nå, det stengte de 30 nov. [ Denne Melding var redigert av: Pretender på 2001-12-11 18:07 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 I mellomtiden kan dere jo lese vårt intervju med Innerloop angående dette spillet. http://www.gamer.no/intervjuer/project_igi_2/ Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Kongebra Tor-Steinar! :smile: Prater med Decoy nå... sier han skal prøve å få det klart til lørdag :smile: Er visst opptatt med flere tentamen og sånt. Veit ikke om jeg skulle brukt forumet til dette, men det er vel ikke så farlig? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå