EG-s Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Lurer på om flere har opplevd betaling med Visa\gebyrfri? Får flere feilmeldinger, noen steder ved at betalingsadressen ikke samsvarer med kortet og noen hvor det står kun avvist. Bruker kun gebyrfri som regel på nett siden Visa ikke er knyttet til konto, men ser ut som om det er umulig å bruke idag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Eneste problemene jeg har hatt med gebyrfri.no er at de sender faktura per epost, og det virker som hver 2-3 måned så kommer ikke fakturaen. Ikke noe stort problem da jeg stort sett sjekker hver måned på nett. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Pussig, for første gang hadde jeg selv problemer i går. Skulle betale noen kroner på QXL, men fikk beskjed om at kredittkortet ble avvist. Tenker å forsøke igjen om noen dager. Bestilte noe i forrige uke et annet sted og da funka det helt greit. Jeg bruker Gebyrfri VISA til handling på nettet og er storfornøyd med det. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 venter på svar fra gebyrfri, som forventet tar vel det en stund. Men problemene har vart noen dager, ulike feilmeldinger en får. Fra feil adresse, avvist fra kortutsteder til kunne ikke reservere beløp. Bruker kun gebyrfri på nettet, vanskeligere å oppdage "uriktige" småbeløp trekk på annen konto. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Forsøkte meg på et annet sted idag (Norwegian) og fikk opp feilmelding om ikke autorisert transaksjon. Så da måtte jeg bruke et av de andre kredittkortene da... Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Eneste problemer jeg har hatt er med Gamblingsnettsteder (stengt fra Visa) og problemer nettleseren har skapt (f.eks. pop-up blocker) Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 en ordre gikk igjennom, så ser ut til å virke nå. Får håpe det ikke skjer feiltrekk på ordre som ikke gikk igjennom Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Pussig, for første gang hadde jeg selv problemer i går. Skulle betale noen kroner på QXL, men fikk beskjed om at kredittkortet ble avvist. Tenker å forsøke igjen om noen dager. Bestilte noe i forrige uke et annet sted og da funka det helt greit. Jeg bruker Gebyrfri VISA til handling på nettet og er storfornøyd med det. 6601544[/snapback] Vær forsiktig med der og qxl. Jeg betalte engang inn til qxl, men skrev feil "CPV" kode eller hva det en nå het, fikk beskjed om at "betaling avvist" Så betalte igjen. Gikk noen dager og sjekket nettbanken, beløpet var trukket to ganger, jeg fikk aldri pengene igjen, og qxl.no har aldri svart på mailene mine om dette (er en god stund siden). Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Vær forsiktig med der og qxl.Jeg betalte engang inn til qxl, men skrev feil "CPV" kode eller hva det en nå het, fikk beskjed om at "betaling avvist" Så betalte igjen. Gikk noen dager og sjekket nettbanken, beløpet var trukket to ganger, jeg fikk aldri pengene igjen, og qxl.no har aldri svart på mailene mine om dette (er en god stund siden). 6604048[/snapback] Takk for rådet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå